Biuro Rady i Zarządu Powiatu (RZ)
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Biuro Rady i Zarządu Powiatu (RZ)
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-06-05 16:24:24 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań Biura Rady i Zarządu Powiatu (RZ) należy:
- zapewnienie obsługi administracyjnej rady i jej komisji oraz zarządu;
- koordynowanie we współpracy z właściwie merytorycznymi wydziałami projektów uchwał rady, projektów uchwał zarządu, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje rady i jej komisje, posiedzenia zarządu oraz dla potrzeb starosty;
- przechowywanie uchwał podejmowanych przez radę, zarząd i komisje;
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady i jej komisji;
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji rady, posiedzeń jej komisji oraz posiedzeń zarządu;
- przekazywanie – za pośrednictwem sekretariatu – korespondencji do i od rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych;
- protokołowanie obrad sesji, posiedzeń komisji i posiedzeń zarządu
- prowadzenie rejestrów: uchwał rady i zarządu, wniosków i opinii komisji rady, interpelacji i zapytań radnych, wniosków i petycji oraz delegacji radnych;
- dostarczanie uchwał do organów nadzoru;
- przekazywanie odpowiednim merytorycznie wydziałom, biurom, do realizacji zadań wynikających z uchwał rady i jej komisji oraz zarządu;
- organizowanie szkoleń radnych;
- obsługa wyborów do rady;
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów z wyborów;
- prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu;
- reklamowanie z urzędu radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
- prowadzenie spraw dotyczących nadawania Odznaki Honorowej Powiatu Gorzowskiego,
- ogłaszanie aktów w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego;
- umieszczanie informacji w Biuletynu Informacji Publicznej;
- obsługa programu Legislator;
- obsługa systemu e-Sesja;.