ˆ

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Spraw Społecznych (IRS)

Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi

Lista informacji

Wydział Inwestycji, Rozwoju i Spraw Społecznych (IRS)

Akapit nr 1 - brak tytułu

Do zadań Wydziału Inwestycji, Rozwoju i Spraw Społecznych (IRS) należy:
  1. Zadania z zakresu pozyskiwania zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji oraz zarządzania projektami:
    1. pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji na temat zewnętrznych źródeł finansowania inwestycji Powiatu, w tym w szczególności z funduszy pomocowych Unii Europejskiej, zagranicznych, budżetu państwa, budżetu województwa, środków prywatnych,
    2. monitoring ogłaszanych naborów, konkursów umożliwiających pozyskanie środków zewnętrznych dla Powiatu,
    3. informowanie Starosty o inwestycjach z zakresu działania Powiatu i zadań publicznych Powiatu, mogących podlegać dofinansowaniu ze środków zewnętrznych,
    4. informowanie Starosty o stopniu przygotowania Powiatu do ubiegania się o środki zewnętrzne na działania inwestycyjne – posiadanie dokumentacji technicznych/projektów budowlanych, kosztorysów, pozwoleń na budowę/zgłoszenia robót budowlanych,
    5. opracowanie i przygotowanie przy udziale innych komórek organizacyjnych Starostwa i jednostek organizacyjnych Powiatu wniosków o dofinansowanie projektów inwestycyjnych ze środków zewnętrznych,
    6. przygotowanie załączników w postaci oświadczeń Starosty oraz zlecenie opracowania załączników specjalistycznych, branżowych oraz finansowych wymaganych do wniosków o dofinansowanie inwestycji ze środków zewnętrznych,
    7. złożenie wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie inwestycji  wraz z niezbędnymi załącznikami do odpowiedniej Instytucji – wskazanej w ogłoszeniu o konkursie/naborze;
    8. składanie stosownych dokumentów/uzupełnień wymaganych przez odpowiednią Instytucję na etapie oceny wniosków (ocena formalna, merytoryczna, środowiskowa)  o dofinansowanie projektów inwestycyjnych,
    9. przygotowanie załączników do umowy o dofinansowanie wskazanych przez odpowiednią instytucje w przypadku wyboru projektu inwestycyjnego do realizacji i przyznaniu dofinansowania,
    10. rozliczanie merytoryczne i finansowe (przy współpracy z Wydziałem Finansowo – Księgowym) projektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
    11. przygotowanie wniosków o płatność oraz sprawozdań monitoringowych z realizacji projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych oraz przekazywanie ich do odpowiedniej Instytucji,
    12. przygotowanie oraz przekazanie do odpowiedniej Instytucji wszelkich zmian w projekcie inwestycyjnym, w celu przygotowania aneksów do umów o dofinansowanie projektów ze środków zewnętrznych,
    13. przygotowanie postepowań o udzielenie zamówień publicznych (zgodnie z Ustawą PZP lub Zasadą konkurencyjności) przy realizacji projektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
    14. przygotowanie dokumentów, informacji, wyjaśnień do kontroli projektów inwestycyjnych dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
    15. kompletowanie dokumentacji niezbędnej do przyjęcia środków trwałych związanych z realizacją inwestycji dofinansowanych ze środków zewnętrznych, wypełnianie dowodów OT i PT a następnie ich przekazanie do Wydziału Finansowo – Księgowego,
    16. współpraca z innymi podmiotami, w szczególności z jednostkami organizacyjnymi Powiatu w zakresie pozyskiwania, zarządzania i rozliczania projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
    17. informowanie interesantów o możliwości pozyskania środków zewnętrznych na działania inwestycyjne.
  2. Zadania z zakresu zamówień publicznych i inwestycji:
    1. prowadzenie rejestru zamówień publicznych dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
    2. prowadzenie rejestru odwołań w zakresie zamówień publicznych dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
    3. opracowywanie we współpracy z jednostkami organizacyjnymi Powiatu planu zamówień publicznych  dla których zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych,
    4. sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
    5. udzielanie wyjaśnień Wydziałom/Biurom oraz opracowanie materiałów źródłowych, w tym Regulaminu Udzielania Zamówień Publicznym w Starostwie, stanowiących podstawę udzielania zamówień na dostawy, roboty budowlane i usługi,
    6. udzielanie komórkom organizacyjnym Starostwa pomocy w stosowaniu ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych,
    7. organizacja szkoleń wewnętrznych z zakresu stosowania przepisów ustawy PZP oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych,
    8. prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z przepisami ustawy PZP oraz zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, dotyczącego wydziałów/biur starostwa po otrzymaniu podpisanego Wniosku o zamówienie publiczne oraz merytorycznego opisu przedmiotu zamówienia,
    9. pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, w przypadku jej powołania,
    10. prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z postępowaniem o zamówienie publiczne, zgodnie z przepisami ustawy PZP,
    11. publikowanie ogłoszeń i informacji wymaganych przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych,
    12. zamieszczenie ogłoszeń, Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz informacji związanych z przeprowadzeniem postępowań o udzielenie zamówień publicznych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Powiatu Gorzowskiego
    13. współpracując z obsługą prawną starostwa przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządu oraz Zarządzeń Starosty  w sprawach dotyczących zamówień publicznych,
    14. wnioskowanie do Zarządu Powiatu o umieszczenie w planie budżetowym zadań inwestycyjnych realizowanych przez Wydział IRS,
    15. planowanie, przygotowanie oraz koordynacja realizacji inwestycji z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    16. przeprowadzenie postępowania związanego w wyborem Inspektora Nadzoru dla inwestycji realizowanych przez Wydział IRS z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    17. ścisła współpraca z Inspektorem Nadzoru przy realizacji inwestycji z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    18. współudział w przygotowywaniu decyzji, zarządzeń i uchwał związanych z inwestycjami realizowanymi przez Wydział IRS z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    19. zlecanie przygotowania kosztorysów oraz dokumentacji projektowych / technicznych dla inwestycji prowadzonych przez Wydział IRS z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    20. opracowywanie materiałów statystycznych w zakresie inwestycji prowadzonych  przez Wydział IRS z wyłączeniem inwestycji z zakresu infrastruktury drogowej (Wydział Dróg) oraz remontów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Starostwa Powiatowego (Wydział HR i Administracji),
    21. publikacja na stronie internetowej Powiatu Gorzowskiego planu zamówień publicznych o wartości powyżej 30.000 euro.
  3. Zadania w zakresie edukacji i spraw społecznych:
    1. zakładanie, prowadzenie, przekształcanie i likwidacja publicznych szkół i placówek oświatowych,
    2. ustalanie sieci publicznych szkół ponadpodstawowych i szkół specjalnych,
    3. sprawowanie nadzoru nad szkołami i placówkami oświatowymi w zakresie spraw finansowych i organizacyjnych,
    4. analizowanie arkuszy organizacji szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez powiat gorzowski,
    5. prowadzenie ewidencji niepublicznych szkół oraz placówek oświatowych,
    6. nadawanie i cofanie uprawnień szkoły publicznej dla szkół niepublicznych,
    7. prowadzenie spraw związanych z dotowaniem niepublicznych szkół i placówek,
    8. prowadzenie spraw związanych z postępowaniem egzaminacyjnym na stopień nauczyciela mianowanego,
    9. współdziałanie ze związkami zawodowymi w sprawach funkcjonowania oświaty,
    10. analizowanie wydatków poniesionych na wynagrodzenia nauczycieli oraz sporządzanie sprawozdania ze średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych,
    11. opracowywanie regulaminu wynagradzania nauczycieli zatrudnionych w szkołach i placówkach oświatowych,
    12. występowanie do właściwych jednostek z wnioskami o nadanie odznaczeń i medali dla dyrektorów szkół i placówek oświatowych prowadzonych przez Powiat Gorzowski,
    13. sporządzanie oceny pracy dyrektora szkoły lub placówki oświatowej, w części należącej do kompetencji organu prowadzącego,
    14. prowadzenie sprawozdawczości oświatowej do Ministerstwa Edukacji Narodowej i Kuratorium Oświaty,
    15. organizowanie konkursu na dyrektora szkoły lub placówki oświatowej powiatu gorzowskiego,
    16. współpraca z kuratorium oświaty w Gorzowie Wlkp.,
    17. prowadzenie spraw związanych z kierowaniem uczniów do szkół specjalnych,
    18. realizacja zadań z zakresu kultury fizycznej i sportu, współpraca z gminami w zakresie wspólnych inicjatyw sportowych i kulturalnych,
    19. realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie,
    20. współpraca z innymi podmiotami, a w szczególności z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie pozyskiwania, zarządzania i rozliczania środków pomocowych,
    21. sporządzanie informacji i sprawozdań,
    22. realizacja zaleceń pokontrolnych,
    23. przekazywanie informacji do biuletynu informacji publicznej,
    24. prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dyżurów godzin pracy aptek ogólnodostępnych,
    25. przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych w starostwie powiatowym w Gorzowie Wlkp.
  4. Zadania w zakresie działalności pożytku publicznego, promocji i współpracy z innymi jednostkami samorządu terytorialnego:
    1. współpraca z organizacjami pozarządowymi, stowarzyszeniami, związkami, fundacjami oraz innymi organizacjami społecznymi, gospodarczymi, zawodowymi, kościołami  i związkami wyznaniowymi, w zakresie zadań ustawowych powiatu,
    2. wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń na podstawie przepisów ustawy prawo o stowarzyszeniach,
    3. wykonywanie zadań wynikających z ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej,
    4. przyjmowanie wniosków o wpis do ewidencji stowarzyszeń zwykłych,
    5. załatwianie spraw związanych  z realizacją ustawy z dnia 20 lutego 2015 r. o rzeczach znalezionych,
    6. sprowadzanie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa,
    7. realizacja zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego
      i o wolontariacie,
    8. przegotowywanie sprawozdań zarządu na sesję rady powiatu z realizacji programu współpracy oraz umieszczanie ich na stronę BIP,
    9. wykonywanie zadań z zakresu promocji i ochrony zdrowia, w tym zdrowia psychicznego oraz współpraca z instytucjami działającymi na rzecz ochrony zdrowia,
    10. załatwianie spraw związanych z kierowaniem nieletnich do młodzieżowych ośrodków wychowawczych,
    11. sporządzanie informacji i sprawozdań,
    12. realizacja zaleceń pokontrolnych,
    13. prowadzenie ewidencji uczniowskich klubów sportowych,
    14. prowadzenie ewidencji klubów sportowych, które nie prowadzą działalności gospodarczej,
    15. wydawanie decyzji o wpisie i wykreśleniu z ewidencji,
    16. wydawanie decyzji o zmianach w statutach stowarzyszeń bedących w ewidencji starosty,
    17. wydawanie zaświadczeń o wpisie do ewidencji,
    18. wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością uczniowskich klubów sportowych oraz klubów sportowych, które nie prowadzą działalności gospodarczej,
    19. wykonywanie zadań z zakresu sprawowania nadzoru nad działalnością stowarzyszeń i stowarzyszeń kultury fizycznej zarejestrowanych w krajowym rejestrze sądowym,
    20. ogłaszanie otwartego konkursu ofert na realizację zadań publicznych,
    21. udział w pracach komisji konkursowych,
    22. opiniowanie ofert oraz zawieranie umów na realizację zadań publicznych,
    23. kontrola nad realizacją zadań oraz sprawozdań z wykonania zadań publicznych,
    24. realizacja zadań z zakresu ochrony zabytków i opieki nad zabytkami oraz muzeów, w tym aktualizacja Planu ochrony zabytków Powiatu Gorzowskiego,
    25. organizowanie pomocy repatriantom w zakresie pokrycia kosztów remontu lokalu mieszkalnego i aktywizacji zawodowej,
    26. organizowanie na terenie Powiatu obchodów rocznic w celu upamiętnienia walk o niepodległość,
    27. organizowanie, przygotowanie i przeprowadzenie powiatowych eliminacji turnieju bezpieczeństwa w ruchu drogowym dla uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych, współpraca w tym zakresie z polskim związkiem motorowym, wojewódzkim ośrodkiem ruchu drogowego oraz komendą miejską policji,
    28. prowadzenie spraw związanych z dofinansowywaniem obcych wydarzeń promocyjnych,
    29. organizacja oraz udział w imprezach promocyjnych powiatu gorzowskiego,
    30. współpraca z innymi podmiotami, w szczególności z jednostkami organizacyjnymi powiatu w zakresie pozyskiwania, zarządzania i rozliczania środków zewnętrznych,
    31. prowadzenie strony internetowej Powiatu, w szczególności aktualizowanie danych na niej zawartych, prowadzenie i aktualizowanie profilu na portalu społecznościowym, redagowanie biuletynu „Kierunek, Twój Powiat Gorzowski” – głównie na podstawie materiałów otrzymanych z komórek merytorycznych,
    32. opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno-informacyjnych o Powiecie,
    33. prowadzenie i koordynowanie współpracy z powiatem marchijsko - odrzańskim,
    34. prowadzenie spraw związanych ze współdziałaniem powiatu z innymi jednostkami   organizacyjnymi,
    35. umieszczanie informacji związanych z pracą wydziału w biuletynie informacji publicznej,
    36. przygotowywanie założeń do projektu budżetu powiatu oraz z wykonania budżetu,
    37. sporządzanie innych informacji,
    38. przestrzeganie przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy prawo zamówień publicznych oraz regulaminu udzielania zamówień publicznych w starostwie powiatowym w Gorzowie Wlkp.,
    39. prowadzenie spraw związanych z orderami, odznakami i odznaczeniami,
    40. obsługa techniczno-organizacyjna uroczystości i świąt państwowych oraz lokalnych,
    41. prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Powiatowej Rady Zatrudnienia;
  5. Zadania w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych:
    1. pozyskiwanie środków zewnętrznych na realizację projektów z zakresu sportu, kultury i rekreacji,
    2. przygotowywanie planu finansowego projektów „miękkich” finansowanych ze środków zewnętrznych do budżetu powiatu gorzowskiego,
    3. przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów w ramach projektów „miękkich” finansowanych ze środków zewnętrznych,
    4. realizacja i rozliczanie projektów „miękkich” finansowanych ze środków zewnętrznych,
    5. przygotowywanie sprawozdań i informacji ze zrealizowanych projektów „miękkich” finansowanych ze środków zewnętrznych,
  6. Zadania w zakresie realizacji projektów systemowych:
    1. koordynowanie i nadzorowanie pracy zespołu projektowego,
    2. współpraca z partnerami projektu, w tym koordynowanie przygotowania dokumentów wspólnych,
    3. monitorowanie postępu rzeczowo-finansowego projektu i nadzór nad realizacją zadań w projekcie - zgodnie z umową o dofinansowanie oraz wnioskiem o dofinansowanie, w szczególności z harmonogramem i budżetem projektu,
    4. współpraca z IP, w tym uzgadnianie ewentualnych zmian w projekcie,
    5. aktualizacja dokumentów aplikacyjnych oraz załączników do umowy o dofinansowanie,
    6. zbieranie danych o uczestnikach projektu,
    7. bieżące monitorowanie stopnia osiągnięcia wskaźników projektu,
    8. nadzór nad ewaluacją projektu,
    9. promocja i informacja dot. projektu,
    10. opracowywanie procedur, regulaminów dotyczących realizacji projektu, wynikających z obowiązujących przepisów, wytycznych oraz innych dokumentów i zaleceń IP I IŻ,
    11. zapewnienie przepływu informacji w projekcie,
    12. właściwe przechowywanie w biurze projektu dokumentów związanych z realizacją projektu, a następnie ich archiwizowanie,
    13. zarządzanie ryzykiem w projekcie (analizy ryzyka, identyfikacja zagrożeń, planowanie działań zapobiegawczych, wdrażanie planu minimalizacji ryzyka),

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-05
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Powiat Gorzowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-05 05:41:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-05 05:42:02
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-06-05 16:29:05
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
904 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Regulamin konkursów organizowanych w ramach działalności Powiatu Gorzowskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-04-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-04-21 10:10:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-04-21 10:11:26
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-04-21 10:11:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1363 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Zasady udzielenia dotacji celowej na prace konserwatorskie, restauratorskie lub roboty budowlane przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków lub gminnej ewidencji zabytków.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-12-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-12-22 12:37:30
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-12-22 12:40:29
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-19 16:47:24
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
730 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-05-18
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-05-18 13:25:23
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-05-18 13:25:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-06-14 12:12:52
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1013 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Sprowadzenie zwłok/szczątków ludzkich z obcego państwa i pochowanie na terenie Powiatu Gorzowskiego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-02-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-02-08 11:54:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-02-08 11:55:44
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-07-12 15:54:27
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1104 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wniosek o skierowanie do kształcenia specjalnego

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-24 15:00:11
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-24 15:01:43
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-04-21 11:43:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1262 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »

Wpis do ewidencji niepublicznej szkoły lub placówki oświatowej

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2020-06-24
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Sandra Romanowska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2020-06-24 14:54:28
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2020-06-24 14:58:16
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-26 09:34:22
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1259 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »