ˆ

Biuro Rady i Zarządu Powiatu (RZ)

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Biuro Rady i Zarządu Powiatu (RZ)

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-06-05 16:24:24 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Biura Rady i Zarządu Powiatu (RZ) należy:
  1.  
  2. zapewnienie obsługi administracyjnej rady i jej komisji oraz zarządu;
  3. koordynowanie we współpracy z właściwie merytorycznymi wydziałami projektów uchwał rady, projektów uchwał zarządu, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje rady i jej komisje, posiedzenia zarządu oraz dla potrzeb starosty;
  4. przechowywanie uchwał podejmowanych przez radę, zarząd i komisje;
  5. przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady i jej komisji;
  6. podejmowanie   czynności   organizacyjnych   związanych   z   przeprowadzeniem   sesji   rady, posiedzeń jej komisji oraz posiedzeń zarządu;
  7. przekazywanie – za pośrednictwem sekretariatu – korespondencji do i od rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych;
  8. protokołowanie obrad sesji, posiedzeń komisji i posiedzeń zarządu
  9. prowadzenie rejestrów: uchwał rady i zarządu, wniosków i opinii komisji rady, interpelacji i zapytań radnych, wniosków i petycji oraz delegacji radnych;
  10. dostarczanie uchwał do organów nadzoru;
  11. przekazywanie odpowiednim merytorycznie wydziałom, biurom, do realizacji zadań wynikających z uchwał rady i jej komisji oraz zarządu;
  12. organizowanie szkoleń radnych;
  13. obsługa wyborów do rady;
  14. przechowywanie i archiwizowanie dokumentów z wyborów;
  15. prowadzenie zbioru oświadczeń majątkowych składanych Przewodniczącemu;
  16. reklamowanie z urzędu radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny;
  17. prowadzenie spraw dotyczących nadawania Odznaki Honorowej Powiatu Gorzowskiego,
  18. ogłaszanie aktów w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubuskiego;
  19. umieszczanie  informacji w Biuletynu Informacji Publicznej;
  20. obsługa programu Legislator;
  21. obsługa systemu e-Sesja;.
« powrót do poprzedniej strony