Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
Przebudowa drogi powiatowej nr 1405F na odcinku Janczewo - Czechów
Status: w toku
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Zamawiający: Powiat Gorzowski
Finansowanie: Budżet Powiatu Gorzowskiego, Budżet Państwa - Wojewoda Lubuski, Gmina Santok
Nr UZP: 26374-2017
Termin składania ofert / wniosków: 2017-03-03 11:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2017-03-03 11:30:00
Ogłoszono dnia: 2017-02-16 przez Przemysław Szabat
Treść:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych (zadania) pn.: Przebudowa drogi powiatowej nr 1405F na odcinku Janczewo – Czechów. W ramach
inwestycji zostanie przebudowana jezdnia oraz zjazdy na odcinku o długości 2.786,48 m. Zaprojektowana droga o nawierzchni bitumicznej będzie szeroka na 5,5 m z obustronnym poboczem gruntowym szerokości 1,0 m. Zostaną wykonane następujące roboty: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, - prace ziemne przygotowujące podłoże pod projektowaną konstrukcję jezdni i zjazdów, - wykonanie projektowanej konstrukcji jezdni i zjazdów, - wykonanie urządzeń regulujących
odpływ wody z korpusu jezdni w postaci drenażu francuskiego, ścieków trójkątnych i trapezowych, regulacji rowów drogowych, - wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego. Konstrukcja jezdni (od km 0+000 do km 0+300): - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm, - 15cm – podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, Konstrukcja jezdni (od km 0+300 do km 2+786,48): - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm, Konstrukcja zjazdów bitumicznych: - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm –
podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach załączonych do SIWZ.
inwestycji zostanie przebudowana jezdnia oraz zjazdy na odcinku o długości 2.786,48 m. Zaprojektowana droga o nawierzchni bitumicznej będzie szeroka na 5,5 m z obustronnym poboczem gruntowym szerokości 1,0 m. Zostaną wykonane następujące roboty: - rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi, - prace ziemne przygotowujące podłoże pod projektowaną konstrukcję jezdni i zjazdów, - wykonanie projektowanej konstrukcji jezdni i zjazdów, - wykonanie urządzeń regulujących
odpływ wody z korpusu jezdni w postaci drenażu francuskiego, ścieków trójkątnych i trapezowych, regulacji rowów drogowych, - wykonanie stałej organizacji ruchu drogowego. Konstrukcja jezdni (od km 0+000 do km 0+300): - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm, - 15cm – podbudowa z kruszywa stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, Konstrukcja jezdni (od km 0+300 do km 2+786,48): - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm, Konstrukcja zjazdów bitumicznych: - 4 cm – warstwa ścieralna AC11S KR 3-4, - 6 cm – warstwa wiążąca AC16W KR 3-4, - 20 cm –
podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie stanowiącego przekrusz z litej skały o ciągłym uziarnieniu 0/31,5 mm. Szczegółowy zakres robót określony jest w projekcie wykonawczym, ST, kosztorysie ofertowym oraz innych dokumentach załączonych do SIWZ.