ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. legislacji

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział HR i Administracji

Data udostępnienia: 2021-07-30

Ogłoszono dnia: 2021-07-30

Termin składania dokumentów: 2021-08-16 23:59:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.14.2021

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze lub administracyjne,
f) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu, a przede wszystkim: ustawa o samorządzie powiatowym, ustawa o finansach publicznych. Prawo zamówień publicznych, ustawa o dostępie do informacji publicznej, ustawa o ochronie danych osobowych, kodeks postępowania administracyjnego
g) znajomość  zasad techniki prawodawczej oraz procesu legislacyjnego;
h) dobra umiejętność interpretacji przepisów prawa oraz stosowania prawa w praktyce;
i) minimum 10 lat stażu pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
j) legitymowanie się minimum 5 letnim okresem zatrudnienia w jednostce samorządu terytorialnego lub państwowej jednostce organizacyjnej na stanowisku związanym z weryfikacją uchwał podejmowanych przez organy j.s.t.
j) biegła znajomość obsługi komputera, edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, urządzeń biurowych,
k) umiejętności z zakresu komunikacji społecznej;
l) komunikatywność;
m) bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem;
n) wysoka kultura osobista i łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
o) samodzielność, inicjatywa  i umiejętność podejmowania decyzji;
p) obowiązkowość, rzetelność, systematyczność;
r) umiejętność pracy w zespole.
b. Wymagania dodatkowe:
b) samodzielność w zakresie zadań wynikających z opisu stanowiska pracy;
c) doświadczenie zawodowe w obszarze postępowań administracyjnych;
d) znajomość prawa pracy
d) znajomość zasad funkcjonowania samorządu gminnego i powiatowego

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Udział w tworzeniu prawa w obszarze działania Starosty poprzez przygotowywanie propozycji brzmienia poszczególnych przepisów w celu zapewnienia odpowiedniego zakresu i jakości przepisów prawa kierowanych do uzgodnienia oraz przygotowywanie stanowisk do projektów aktów prawnych, umów i porozumień
  2. Udział w tworzeniu prawa w obszarze działania Rady Powiatu i Zarządu Powiatu poprzez weryfikację propozycji brzmienia poszczególnych postanowień w podejmowanych uchwałach związanych z realizacją budżetu
  3. Weryfikacja  projektów wewnętrznych aktów prawnych związanych z organizacją pracy i funkcjonowaniem Starostwa;
  4. Współudział w przygotowywaniu propozycji rozstrzygnięć na potrzeby postępowań administracyjnych prowadzonych przez pracowników Starostwa
  5. Weryfikacja projektów umów cywilnoprawnych  i porozumień związanych z zaciąganiem zobowiązań i dokonywaniem wydatków pod kątem zgodności z budżetem Powiatu i Wieloletnią Prognozą Finansową
  6. Bieżący monitoring  wielkości dokonanych wydatków wykazanych w sprawozdaniu Rb-28S w porównaniu z uchwałami budżetowymi Rady i Zarządu Powiatu
  7. Przygotowywanie propozycji rozwiązań i zmian przepisów prawnych z zakresu właściwości Starostwa.
  8. Bieżące doradztwo finansowo-prawne  na rzecz komórek organizacyjnych Starostwa
  9. Inne czynności zlecone przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: praca w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp.
Praca w wymiarze pełnego etatu, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie.
 
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp., w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu poprzedzającym publikację ogłoszenia wyniósł ponad 6 %.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1) CV,
2) list motywacyjny,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4) fakultatywnie dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych,
W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-08-16 23:59:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Specjalista ds. legislacji w Wydziale HR i Administracji”
c. Miejsce:
W siedzibie Starostwa Powiatowego (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 16.08.2021 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7,
66-400 Gorzów Wlkp.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia, a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany w przepisach o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
9. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-07-30
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Paweł Dąbrowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-07-30 17:50:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-07-30 17:50:48
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-08-20 13:36:56
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
998 raz(y)