Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału HR i Administracji
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział HR i Administracji
Data udostępnienia: 2021-02-25
Ogłoszono dnia: 2021-02-25
Termin składania dokumentów: 2021-03-08 23:59:00
Nr ogłoszenia: HRA.2110.02.2021
Zlecający: Powiat Gorzowski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyśle przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) minimum 5-letni staż pracy,
f) biegła znajomość obsługi komputera, edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, urządzeń biurowych,
g) wykształcenie wyższe,
h) ogólna znajomość przepisów:
- ustawy o samorządzie powiatowym,
- ustawy o pracownikach samorządowych,
- Kodeksu pracy,
- Kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
- ustawy o ochronie danych osobowych,
- ustawy o zamówieniach publicznych,
- Statutu Powiatu Gorzowskiego,
- Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.
b. Wymagania dodatkowe:
a) mile widziane wykształcenie o profilu prawo lub administracja,
b) odpowiedzialność, komunikatywność,
c) samodzielność, obowiązkowość, odporność na stres.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) zapewnienie prawidłowej realizacji zadań Wydziału HR i Administracji,
2) realizacja zadań wynikających z uchwał i postanowień Rady Powiatu i Zarządu Powiatu dotyczących Wydziału HR i Administracji,
3) współpraca z komisjami rady,
4) przygotowywanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań dla rady, komisji rady, zarządu i starosty,
5) współdziałanie z kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
6) opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy Starostwa Powiatowego, regulaminu ZFŚS oraz regulaminu wynagrodzeń,
7) inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa Powiatowego,
8) współdziałanie z wydziałem Finansowo-Księgowym w planowaniu i realizacji wydatków budżetowych Starostwa w zakresie funkcjonowania Wydziału,
9) sporządzanie informacji i sprawozdań,
10) realizacja zaleceń pokontrolnych,
11) prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności dotyczących:
a) zawierania, zmiany i wypowiadania umów o pracę,
b) przygotowywania porozumień z PUP,
c) przygotowywania zakresów czynności,
d) kierowania na badania lekarskie,
e) przygotowywania świadectw pracy,
12) planowanie funduszu płac pracowników Starostwa Powiatowego,
13) tworzenie planu szkoleń pracowników Starostwa Powiatowego,
14) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych pracowników Starostwa Powiatowego i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
15) prowadzenie akt osobowych pracowników,
16) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
17) nadzór nad prowadzeniem spraw administracyjno-gospodarczych
18) nadzór nad obsługą Sekretariatu, Punktu Obsługi Interesanta i obsługi informatycznej Starostwa Powiatowego,
19) nadzór nad przygotowywaniem umów o pracę i umów realizowanych w ramach zadań własnych Wydziału HR i Administracji,
20) nadzór w procesie zamówień publicznych w ramach zadań Wydziału HRA,
21) opracowanie i realizacja planu finansowego Wydziału HRA,
22) przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
23) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników i wolontariatem,
24) przygotowanie i nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników Starostwa Powiatowego,
25) przygotowanie i nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników Starostwa,
26) koordynowanie zadań Wydziału HR i Administracji,
27) nadzór nad przestrzeganiem w wydziale HRA przepisów ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp.,
28) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Powiatu i innymi wydziałami Starostwa przy realizacji zadań Powiatu.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy: praca w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp., umowa na zastępstwo w wymiarze pełnego etatu, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie.
V. Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny,
2) CV,
3) dokumenty potwierdzające wymagany staż pracy - kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
4) kserokopie dyplomów (świadectw ukończenia szkoły) potwierdzających wykształcenie lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów i uzyskaniu tytułu zawodowego,
5) kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych uprawnieniach, kwalifikacjach i umiejętnościach (ukończone studia podyplomowe, kursy, certyfikaty).
W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
7) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do dostarczenia oryginału „Zapytania o udzielenie informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego, wystawionego nie wcześniej niż w okresie 3 miesięcy przed datą ukazania się ogłoszenia o naborze”,
9) oświadczenie zawierające klauzulę z własnoręcznym podpisem: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji zgodnie z przepisami:
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1781),
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
- Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-03-08 23:59:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Naczelnik Wydziału HR i Administracji” w siedzibie Starostwa Powiatowego (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
w terminie do dnia 08.03.2021 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
VII. Informacje dodatkowe:
O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.
KLAUZULA INFORAMCYJNA DLA POTRZEB REKRUTACJI
Zgodnie z art. 5 ust. 1 lit. a, art. 12 ust. 1 oraz art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) w skrócie nazywanego RODO (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informujemy, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski z siedzibą w Gorzowie Wlkp. ul. Józefa
Pankiewicza 5-7.
2) W sprawie zakresu i sposobu przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotyczących a także przysługujących z tego tytułu praw, może się Pani/Pan kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych droga elektroniczną: iod@powiatgorzowski.pl).
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu aktualnej rekrutacji - na podstawie art. 6 ust. 1 lit. RODO oraz Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji na stanowisko Naczelnik Wydziału HR i Administracji.
5) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
6) Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom.
7) W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu przez Administratora Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8) Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o art. 22 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2018 roku o pracownikach samorządowych.
9) Podane przez Panią/Pana dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, nie będą też profilowane.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Gorzowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-02-25 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Urszula Sroka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-02-25 10:42:50 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-02-25 10:46:20 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-12 10:40:43 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 2196 raz(y) |