Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska
Data udostępnienia: 2024-02-05
Ogłoszono dnia: 2024-02-05
Termin składania dokumentów: 2024-02-19 16:00:00
Nr ogłoszenia: HRA.2110.1.2024
Zlecający: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe lub średnie z minimalnym 3-letnim stażem pracy w administracji;
- biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych;
- znajomość obsługi programów: GEOPORTAL, EWMAPA, EWOPIS, REJA 24;
- znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
b. Wymagania dodatkowe:
- mile widziane wykształcenie o profilu ochrony środowiska, leśnym lub rolnictwa;
- mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego
lub doświadczenie zawodowe w administracji publicznej; - znajomość przepisów:
- ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska,
- ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody,
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- ustawa z dnia 12 kwietnia 2018 r. o rejestracji jachtów i innych jednostek pływających
o długości do 24 m, - ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko,
- ustawy z dnia 12 czerwca 2015 r. o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych,
- ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach,
- ustawy z dnia 28 marca 2003 r. o transporcie kolejowym,
- ustawy z 21 sierpnia 1997 r. o ochronie zwierząt,
- ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
- ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych,
- ustawy z dnia 18 kwietnia 1985 r. o rybactwie śródlądowym,
- ustawy z dnia 28 września 1991 r. o lasach,
- ustawy z dnia 13 października 1995 r. Prawo łowieckie,
- ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
- statutu Powiatu Gorzowskiego,
- regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wielkopolskim,
- ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych,
- ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
- odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, obowiązkowość, systematyczność, bezstronność, przestrzeganie prawa;
- samodzielność, obowiązkowość, odporność na stres;
- nastawienie na pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych;
- wysoka kultura osobista, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- przygotowanie powiatowego programu ochrony środowiska i sprawozdań z jego wykonania,
- prowadzenie spraw dotyczących identyfikacji potencjalnych historycznych zanieczyszczeń ziemi,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie określenia dopuszczalnego poziomu hałasu,
- kontrola wielkości emisji oraz innych warunków korzystania ze środowiska,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie określenia obowiązków prowadzącego instalację lub użytkującego urządzenie, zarządzającego drogą, linią kolejową, lotniskiem, portem
w zakresie prowadzenia pomiarów wielkości emisji, - prowadzenie postępowań w przedmiocie określenia obowiązków prowadzącego instalacje, korzystającego ze środowiska, przeglądów ekologicznych,
- prowadzenie spraw zgłoszeń instalacji, których emisja nie wymaga pozwolenia, mogących negatywnie oddziaływać na środowisko,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania pozwoleń zintegrowanych,
na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza oraz na wytwarzanie odpadów, - prowadzenie postępowań dotyczących określenia obowiązku ograniczenia oddziaływania
na środowisko oraz przywrócenia środowiska do stanu właściwego, - kontrola przestrzegania przepisów o ochronie środowiska,
- prowadzenie publicznie dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie oraz jego udostępnianie w BIP,
- udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie - na zasadach wynikających
z ustawy, - prowadzenie postępowań dotyczących wyrażenia zgody na zbieranie i na przetwarzanie odpadów,
- prowadzenie postępowań w zakresie określenia obowiązku sprawcy wypadku odpowiedniego gospodarowania odpadami powypadkowymi,
- prowadzenie postępowań w zakresie zezwoleń na emisję gazów cieplarnianych,
- prowadzenie rejestru żywych zwierząt gatunków wymienionych w załącznikach A i B rozporządzenia Rady (WE) nr 338/97 z dnia 9 grudnia 1996 r. w sprawie ochrony gatunków dzikiej fauny i flory w drodze regulacji handlu nimi, zaliczonych do płazów, gadów, ptaków lub ssaków, a także prowadzący ich hodowlę,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie usunięcia drzew lub krzewów utrudniających widoczność sygnałów i pociągów lub eksploatację urządzeń kolejowych albo powodujących zaspy śnieżne,
- prowadzenie postępowań dot. zgody na odstępstwo od odległości i warunków dopuszczających usytuowanie drzew i krzewów określonych w przepisach prawa,
- podejmowanie działań na rzecz ochrony zwierząt, współdziałając w tym zakresie
z odpowiednimi instytucjami i organizacjami krajowymi i międzynarodowymi, - współpraca z samorządem lekarsko - weterynaryjnym, instytucjami i organizacjami społecznymi, których celem działania jest ochrona zwierząt,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie zgody na przetrzymywanie zwierzyny,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie zezwoleń na hodowanie lub utrzymywanie chartów rasowych lub ich mieszańców,
- przyjmowanie oświadczeń o zakazie wykonywania polowań,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie wydawania kart wędkarskich i kart łowiectwa podwodnego,
- prowadzenie postępowań dotyczących wykorzystania sieciowych rybackich narzędzi połowowych,
- prowadzenie postępowań dotyczących rejestracji sprzętu pływającego służącego
do rybactwa lub amatorskiego połowu ryb, - prowadzenie spraw Społecznej Straży Rybackiej,
- nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
- prowadzenie postępowań dotyczących określenia obowiązków właścicieli lasów
w zakresie wykonywania zabiegów profilaktycznych i ochronnych oraz zwalczających
i ochronnych, - prowadzenie postępowań w przedmiocie przyznania środków z budżetu państwa
na pokrycie kosztów zagospodarowania i ochrony, związanych z przebudową drzewostanu, - prowadzenie postępowań w przedmiocie zmiany lasu na użytek rolny,
- kontrola udatności upraw leśnych zalesień w ramach realizacji przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich ze środków pochodzących z Sekcji Gwarancji Europejskiego Funduszu Orientacji i Gwarancji Rolnej lub na przepisów o wspieraniu rozwoju obszarów wiejskich z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów wiejskich na lata 2007-2013, etc.,
- cechowanie drewna w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa,
- prowadzenie postępowań w przedmiocie uznania lasu za ochronny,
- prowadzenie postępowań dotyczących inwentaryzacji stanu lasu i uproszczonych planów urządzenia lasu,
- prowadzenie postępowań dotyczących wydawania zaświadczeń, dotyczących objęcia gruntów uproszczonym planem urządzenia lasu lub decyzją, o której mowa w art. 19 ust. 3 ustawy o lasach, wydawaną na podstawie inwentaryzacji stanu lasów,
- przenoszenie praw i obowiązków związanych z uprawą leśną na nabywcę gruntu,
- prowadzenie postępowań dotyczących spółek wodnych,
- prowadzenie zamówień publicznych na potrzeby Wydziału,
- archiwizowanie danych przetwarzanych przez Wydział,
- realizacji wszelkich innych zadań powierzonych przez przełożonego, uzasadnionych potrzebami organizacji pracy Wydziału,
- zachowanie tajemnicy państwowej i służbowej w zakresie przez prawo przewidzianym,
- wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Miejsce pracy - Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wielkopolskim.
Praca w wymiarze pełnego etatu, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: 01.03.2024 r.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
6%
V. Wymagane dokumenty:
- CV;
- list motywacyjny;
- dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe;
- dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych, w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów;
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2024-02-19 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór
na stanowisko Podinspektor w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami
i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 19-02-2024 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego). Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
na stanowisko Podinspektor w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami
i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 19-02-2024 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego). Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
W siedzibie Starostwa Powiatowego (parter, Punkt Obsługi Interesanta) lub drogą pocztową
na adres:
na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wielkopolskim
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wielkopolski
VII. Informacje dodatkowe:
O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wielkopolski, przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.
VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą
w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski. - W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – Bogdanem Spętany, pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe
w Gorzowie Wielkopolskim, ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wielkopolski. - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji
oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO.
W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy
ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r.
o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia
lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki. - Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www,
w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach). - Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
- Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia, a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów,
na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz
w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany w przepisach o archiwizacji. - Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wielkopolski praw osób, których dane dotyczą”.
- W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi
do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert.
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Gorzowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2024-02-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Magdalena Nowak |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2024-02-05 16:01:27 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Administrator Systemu |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2024-02-05 16:02:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-03-06 10:40:50 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 534 raz(y) |