ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Finansowo-Księgowym

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Księgowy

Data udostępnienia: 2023-09-21

Ogłoszono dnia: 2023-09-21

Termin składania dokumentów: 2023-10-09 16:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.11.2023

Zlecający: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy ww. stanowisku,
  5. staż pracy min. 3 lata,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe lub uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie
  8. co najmniej roczna praktyka w księgowości budżetowej,
  9. doświadczenie w prowadzeniu egzekucji administracyjnej
  10. biegła znajomość obsługi komputera, edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, urządzeń biurowych,
b. Wymagania dodatkowe:
a) doświadczenie w rachunkowości budżetowej,
b) ogólna znajomość przepisów:
      - ustawy o finansach publicznych
      - ustawy o rachunkowości
      - ustawy o podatku od towarów i usług Vat
      - ustawy o postepowaniu egzekucyjnym w administracji
      - ustawy o samorządzie powiatowym,
      - ustawy o pracownikach samorządowych,
      - ustawy o ochronie danych osobowych,
c) kreatywność i inicjatywa,
d) odpowiedzialność, uczciwość i komunikatywność,
e) samodzielność, umiejętność dobrej organizacji pracy,
f) umiejętność pracy w zespole

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie szczegółowej ewidencji analitycznej dochodów budżetowych w zakresie dochodów własnych.
  2. Naliczanie odsetek od należności przeterminowanych.
  3. Prowadzenie egzekucji zgodnie z obowiązującymi przepisami należności głównej i jej przypisów wynikających z ewidencji dochodów .
  4. Wystawianie, ewidencjonowanie i wysyłanie upomnień, wezwań do zapłaty oraz tytułów wykonawczych.
  5. Prowadzenie korespondencji z dłużnikami, urzędami, gminami i innymi podmiotami wynikającej z prowadzonych spraw windykacyjnych.
  6. Przekazywanie spraw do Radcy Prawnego związanych z zaległymi należnościami w celu skierowania ich na drogę postępowania sądowego i dalszej egzekucji.
  7. Sporządzanie i wysyłanie do kontrahentów potwierdzenia sald należności wynikających
    z konta „221”.
  8. Prowadzenie rachunkowości Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych ,  Aktywnego Samorządu  oraz innych  programów realizowanych w ramach pomocy społecznej.
  9. Sporządzanie deklaracji cząstkowej JPK VAT -7 , ewidencji cząstkowej sprzedaży towarów i usług oraz ewidencji cząstkowej zakupu towarów i usług Starostwa Powiatowego oraz sporządzanie deklaracji łącznej JPK VAT -7 , łącznej ewidencji sprzedaży towarów i usług oraz łącznej ewidencji zakupu towarów i usług Powiatu Gorzowskiego.
  10. Tworzenia i przekazywanie informacji podatkowej w formie elektronicznej (Jednolity Plik Kontrolny VAT 7)  organom podatkowym.
  11. Przyjmowanie pism, faktur i innych dokumentów od poszczególnych wydziałów i biur oraz ich segregowanie i kompletowanie

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7.
Praca w pełnym wymiarze czasowym przy monitorze komputerowym powyżej 4 godzin
dziennie.
Termin rozpoczęcia pracy: 02.11.2023 r.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
    W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
  4. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  5. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2023-10-09 16:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko podinspektor w Wydziale Finansowo-Księgowym”
w terminie do dnia 09.10.2023 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie,nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Siedziba Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. (parter, Punkt Obsługi Interesanta) lub drogą pocztową na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.,
ul. Józefa Pankiewicza 5-7,
66-400 Gorzów Wlkp.

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza
5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
 
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
 
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r.
o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje
o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
 
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych
i identyfikatorach (wizytówkach).
 
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
 
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
 
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia,
a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany w przepisach
o archiwizacji.
 
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
 
9. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
 
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
 
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert. 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-09-21
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ziomek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-09-21 09:05:51
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-09-21 09:06:58
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2023-10-23 16:46:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
716 raz(y)