ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Powiatowym Zespole do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr 2 w Gorzowie Wlkp.

Miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr2

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: .

Data udostępnienia: 2022-11-10

Ogłoszono dnia: 2022-11-10

Termin składania dokumentów: 2022-11-28 00:00:00

Nr ogłoszenia: PZON.100.2.2022

Zlecający: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr2

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. obywatelstwo polskie,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych i korzystnie z pełni praw publicznych,
  3. brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
    lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy ww. stanowisku,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie minimum średnie,
  7. przy średnim wykształceniu minimum 3-letni staż pracy w administracji,
  8. znajomość aktów prawnych:
    1. ustawa kodeks postępowania administracyjnego,
    2. ustawa o pracownikach samorządowych,
    3. ustawa o ochronie danych osobowych,
    4. ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych wraz z aktami wykonawczymi,
    5. rozporządzenie w sprawie orzekania o niepełnosprawności i stopniu niepełnosprawności,
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane wykształcenie wyższe,
  2. umiejętność obsługi pakietu programów biurowych, m.in. MS Office oraz wykorzystania w pracy narzędzi informatycznych,
  3. umiejętność obsługi komputera i innych urządzeń biurowych,
  4. znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań,
  5. umiejętność: planowania i organizowania pracy, stosowania odpowiednich przepisów, organizacji pracy, myślenia strategicznego, efektywnej komunikacji,
  6. wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, samodzielność, odporność na stres, dobra organizacja czasu pracy.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. przyjmowanie i wydawanie dokumentów dotyczących orzekania o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności oraz kart parkingowych i legitymacji,
  2. weryfikacja przyjmowanej dokumentacji,
  3. wydawanie orzeczeń o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności oraz kart parkingowych i legitymacji,
  4. przyjmowanie odwołań od orzeczeń wydanych przez Zespół,
  5. prowadzenie rejestru odwołań i prac związanych z trybem odwoławczym,
  6. dostarczanie korespondencji i jej odbiór,
  7. prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  8. udzielanie informacji o zasadach i trybie orzekania, uzyskania legitymacji i karty parkingowej oraz uprawnieniach przysługujących osobom niepełnosprawnym,
  9. w ramach systemu EKSMOoN prowadzenie ewidencji, wniosków i osób ubiegających się o wydanie orzeczenia o niepełnosprawności, stopniu niepełnosprawności, legitymacji i kart parkingowych,
  10. weryfikacja wniosków i uprawnień osób i placówek ubiegających się o kartę parkingową,
  11. weryfikacja wniosków i uprawnień wniosków ubiegających się o wydanie legitymacji osoby niepełnosprawnej,
  12. przyjmowanie i przekazywanie korespondencji drogą elektroniczną,
  13. współdziałanie z organami administracji rządowej i organami jednostek samorządu terytorialnego
    w sprawach pomocy społecznej i rehabilitacji osób niepełnosprawnych oraz w sprawach postępowań przed organami rentowymi i instytucjami realizującymi ubezpieczenia społeczne,
  14. potwierdzanie zgodności kserokopii z oryginałem dokumentów,
  15. archiwizowanie dokumentacji,
  16. wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonego;
  17. obsługa kserokopiarki, telefonu i faxu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. miejsce pracy: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr 2 w Gorzowie Wlkp. przy ul. Walczaka 110 w Gorzowie Wlkp., wymiar czasu pracy: 1 etat, 8 godzinna norma dobowa i przeciętna 40 godzinna w pięciodniowym tygodniu pracy,
  2. zatrudnienie od 02.01.2023r.
  3. w przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym, zostanie zawarta umowa na czas określony,
  4. praca przy monitorze komputerowym, 
  5. rodzaj podejmowanych na stanowisku decyzji – zgodnie z posiadanymi upoważnieniami,
  6. zasady zwierzchnictwa służbowego i współzależności od innych stanowisk pracy – stanowisko podlega bezpośrednio przewodniczącemu PZON, samodzielne stanowisko pracy, współpraca ze wszystkimi stanowiskami pracy,
  7. zmienne tempo pracy,
  8. sytuacje stresowe.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej,
  3. oryginał kwestionariusza osobowego,
  4. oświadczenie kandydata (własnoręcznie podpisane) złożone w trybie art. 233 Kodeksu karnego o:
    1. posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz, że nie toczy się wobec kandydata  postępowanie karne,
    2. niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    3. braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku urzędniczym (lub zaświadczenie lekarskie),
  5. kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy,
  6. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje,
  7. kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  8. w przypadku przedstawienia przez kandydata dokumentów w języku obcym, należy dołączyć ich tłumaczenie na język polski dokonane bezpośrednio przez kandydata, biuro tłumaczeń lub tłumacza przysięgłego,
  9. dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone podpisaną klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
  10. kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm.) jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-11-28 00:00:00
b. Sposób:
  1. wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie zespołu przy ul. Walczaka 110 w Gorzowie Wlkp.  lub przesłać na adres: Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr 2 w Gorzowie Wlkp. ul. Walczaka 110 66-400 Gorzów Wlkp., w zamkniętej kopercie oznaczonej imieniem, nazwiskiem i adresem do korespondencji z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora  –  PZON.100.2.2022” do dnia 28.11.2022r.
  2. oferty, które wpłyną do zespołu po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane, a osoby których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane,
  3. kandydaci spełniający wymagania formalne będą poinformowani telefonicznie. Ocena kandydatów nastąpi w jednym etapie: rozmowa kwalifikacyjna lub test kompetencyjny.
  4. lista kandydatów spełniających wymogi formalne będzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., Informacja
    o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie zespołu przy ul. Walczaka 110 w Gorzowie Wlkp.
  5. z wybranym kandydatem zostanie podpisana umowa o pracę na czas określony,
  6. warunkiem zatrudnienia kandydata będzie przedstawienie informacji o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie z Krajowego Rejestru Karnego,
  7. dodatkowe informacje pod nr tel. 957360695.
c. Miejsce:
Powiatowy Zespół do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności Nr 2 w Gorzowie Wlkp. ul. Walczaka 110 66-400 Gorzów Wlkp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-11-10
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Olga Gładysz
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-11-10 08:48:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-11-10 09:35:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-12-07 07:38:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
972 raz(y)