ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-08-02

Ogłoszono dnia: 2022-08-02

Termin składania dokumentów: 2022-08-17 15:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.25.2022

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. minimum 3 letni staż pracy w administracji publicznej,
  7. biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych,
  8. znajomość obsługi programów: EWMAPA, EWOPIS, UW, Mienie, Microsoft Office, RB2,
  9. znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD).
  10. znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami,
    • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
    • ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym,
    • ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziana wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  2. znajomość przepisów:
    • ustawy z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów,
    • ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości,
    • ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
    • ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. Prawo wodne,
    • ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych,
    • ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o księgach wieczystych i hipotece,
    • ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. o  Krajowym Zasobie Nieruchomości,
    • ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. Przepisy wprowadzające ustawę o Krajowym Rejestrze Sądowym,
    • ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne,
    • ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane,
    • ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej,
    • regulaminu organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.,
    • statutu Powiatu Gorzowskiego
  3. odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bezstronność, odporność na stres, samodzielność, obowiązkowość, systematyczność, przestrzeganie przepisów prawa,
  4. nastawienie na pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  5. wysoka kultura osobista, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Gorzowskiego:
    • wyrażanie zgody na przeprowadzanie przyłączy elektrycznych, gazowych, kanalizacyjnych, wodociągowych i telefonicznych oraz na dysponowanie na cele budowlane nieruchomościami Skarbu Państwa i Powiatu Gorzowskiego,
    • przekształcanie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności,
    • przekazywanie nieruchomości w użytkowanie wieczyste,
    • przekazywanie nieruchomości w trwały zarząd i wygaszanie trwałego zarządu,
    • nabywanie nieruchomości do zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Gorzowskiego,
    • zbywanie nieruchomości z zasobu nieruchomości Skarbu Państwa i Powiatu Gorzowskiego,
    • dzierżawienie, najmowanie, użyczanie i zamiana nieruchomości,
    • organizowanie przetargów i rokowań na sprzedaż i dzierżawę nieruchomości,
    • ustalanie i aktualizowanie opłaty rocznych z tytułu użytkowania wieczystego
      i trwałego zarządu,
    • ustanawianie służebności gruntowych i przesyłu,
    • przejmowanie do zasobu Skarbu Państwa nieruchomości od spółek niezarejestrowanych w KRS,
    • gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa stanowiącymi wody stojące,
    • regulowanie stanów prawnych nieruchomości Skarbu Państwa (komunalizacja, wody płynące, drogi),
    • regulowanie stanów prawnych nieruchomości zajętych pod drogi powiatowe,
  2. Prowadzenie postępowań dotyczących wywłaszczeń i ograniczania sposobu korzystania z nieruchomości oraz ustalanie odszkodowań z tego tytułu.
  3. Ustalanie odszkodowań za nieruchomości nabyte z mocy prawa pod drogi publiczne na podstawie specustawy drogowej.
  4. Przeprowadzanie rozpraw administracyjnych w zakresie prowadzonych postępowań.
  5. Opiniowanie dokumentów planistycznych gmin.
  6. Opiniowanie i uzgadnianie decyzji lokalizacji celu publicznego.
  7. Wystawianie zaświadczeń do celów wieczystoksięgowych o spłacie należności z tytułu nabycia nieruchomości.
  8. Prowadzenie postępowań dotyczących powołania biegłych (m. in. rzeczoznawców, geodetów).
  9. Przeprowadzanie wizji w terenie na nieruchomości, odnośnie których prowadzone jest postępowanie.
  10. Udzielanie interesantom informacji i porad z zakresu gospodarki nieruchomościami.
  11. Wykonywanie innych czynności służbowych zleconych przez przełożonych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
Praca w pełnym wymiarze czasowym, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-17 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na stanowisko Inspektora w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami
i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 17.08.2022 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie, nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Siedziba Starostwa Powiatowego wGorzowie Wlkp. (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.
 

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Pankiewicza 5-7.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą
    w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
  2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7,
    66-400 Gorzów Wlkp.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
    (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
  4. Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada
    2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu
    w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
  5. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych
    w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia,
    a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany
    w przepisach o archiwizacji.
  9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
  10. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
 
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt
z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-08-02
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ziomek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-08-02 13:58:25
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-08-02 13:59:14
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-08-24 11:32:25
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
578 raz(y)