ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.6.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.6.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami

Data udostępnienia: 2021-05-31

Ogłoszono dnia: 2021-05-31

Termin składania dokumentów: 2021-06-14 00:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.6.2021

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) posiadanie obywatelstwa polskiego,
b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
d) nieposzlakowana opinia,
e) wykształcenie wyższe lub średnie budowlane,
f) minimum 3 lata stażu pracy.
b. Wymagania dodatkowe:
a) wykształcenie wyższe o kierunku budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, administracja, prawo, gospodarka przestrzenna lub wykształcenie średnie budowlane w trakcie studiów wyższych,
b) znajomość przepisów ustawy prawo budowlane, przepisów techniczno-budowlanych oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
c) umiejętność posługiwania się miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego,
d) bardzo dobra umiejętność organizacji pracy własnej,
e) umiejętność działania pod presją czasu,
f) wysoka kultura osobista, łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz zdolność zapobiegania konfliktom,
g) dyspozycyjność, obowiązkowość, rzetelność, systematyczność, punktualność,
h) analityczne podejście do problemów oraz umiejętność formułowania rozstrzygnięć decyzyjnych,
i) biegła znajomość obsługi komputera, edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę i zmian decyzji o pozwoleniu na budowę,
2) prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji zezwoleń na realizację inwestycji drogowej (zrid),
3) prowadzenie postępowań administracyjnych i przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,
4) stwierdzanie wygaśnięcia decyzji,
5) przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wykonania obiektu budowlanego oraz robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń o rozbiórce obiektu oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę,
6) przyjmowanie zgłoszeń o zmianie sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
7) przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokali oraz innych zaświadczeń z zakresu administracji architektoniczno – budowlanej,
8) rozstrzyganie w drodze decyzji o niezbędności wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych,
9) współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,
10) współpraca z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań z zakresu prowadzonych spraw.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: praca w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp.
Praca w wymiarze pełnego etatu, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

1) CV,
2) list motywacyjny,
3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
4) fakultatywnie dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych,
W przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
5) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
7) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-06-14 00:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Podinspektora w Wydziale Budownictwa i Gospodarki Nieruchomościami” w siedzibie Starostwa Powiatowego (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową.
 
c. Miejsce:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7,
66-400 Gorzów Wlkp.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
9. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
 
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert. 
« powrót do poprzedniej strony