ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.10.2022 Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.10.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Naczelnik Wydziału HR i Administracji

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział HR i Administracji

Data udostępnienia: 2022-03-16

Ogłoszono dnia: 2022-03-16

Termin składania dokumentów: 2022-04-06 15:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.10.2022

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
 
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. minimum 5-letni staż pracy,
  6. biegła znajomość obsługi komputera, edytora tekstu, arkuszy kalkulacyjnych, urządzeń biurowych i informatycznych,
  7. wykształcenie wyższe,
  8. ogólna znajomość przepisów:
    - ustawy o samorządzie powiatowym,
    - ustawy o pracownikach samorządowych,
    - Kodeksu pracy,
    - Kodeksu postępowania administracyjnego,
    - ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych,
    - ustawy o ochronie danych osobowych,
    - ustawy o zamówieniach publicznych,
    - Statutu Powiatu Gorzowskiego,
    - Regulaminu Organizacyjnego Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. Mile widziane wykształcenie o profilu prawo i administracja,
  2. Odpowiedzialność, komunikatywność
  3. Samodzielność, obowiązkowość, odporność na stres.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) zapewnienie prawidłowej realizacji zadań Wydziału HR i Administracji,
2) realizacja zadań wynikających z uchwał i postanowień Rady Powiatu i Zarządu Powiatu dotyczących Wydziału HR i  Administracji,
3) współpraca z komisjami rady,
4) przygotowywanie ocen, analiz, informacji i sprawozdań dla rady, komisji rady, zarządu i starosty,
5) współdziałanie z kierownikami powiatowych jednostek organizacyjnych,
6) opracowywanie projektów regulaminu organizacyjnego, regulaminu pracy Starostwa Powiatowego, regulaminu ZFŚS oraz regulaminu wynagrodzeń,
7) inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa Powiatowego,
8) współdziałanie z wydziałem Finansowo-Księgowym w planowaniu i realizacji wydatków budżetowych Starostwa w zakresie funkcjonowania Wydziału,
9) sporządzanie informacji i sprawozdań,
10) realizacja zaleceń pokontrolnych,
11) prowadzenie spraw związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności dotyczących:
     a) zawierania, zmiany i wypowiadania umów o pracę,
     b) przygotowywania porozumień z PUP,
     c) przygotowywania zakresów czynności,
     d) kierowania na badania lekarskie,
     e) przygotowywania świadectw pracy,
12) planowanie funduszu płac pracowników Starostwa Powiatowego,
13) tworzenie planu szkoleń pracowników Starostwa Powiatowego,
14) prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych pracowników Starostwa Powiatowego i Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego,
15) prowadzenie akt osobowych pracowników,
16) prowadzenie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi,
17) nadzór nad prowadzeniem spraw administracyjno-gospodarczych
18) nadzór nad obsługą Sekretariatu, Punktu Obsługi Interesanta i obsługi informatycznej Starostwa Powiatowego,
19) nadzór nad przygotowywaniem umów o pracę i umów realizowanych w ramach zadań własnych  Wydziału HR i Administracji,
20) nadzór w procesie zamówień publicznych w ramach zadań Wydziału HRA,
21) opracowanie i realizacja planu finansowego Wydziału HRA,
22) przekazywanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej,
23) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników i wolontariatem,
24) przygotowanie i nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników Starostwa Powiatowego,
25) przygotowanie i nadzór nad przeprowadzaniem okresowej oceny pracowników Starostwa,
26) koordynowanie zadań Wydziału HR i Administracji,
27) nadzór nad przestrzeganiem w wydziale HRA przepisów ustawy  o ochronie danych osobowych, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Starostwie Powiatowym  w Gorzowie Wlkp.,
28) współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi Powiatu i innymi wydziałami Starostwa przy realizacji zadań Powiatu.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce pracy: Praca w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. Praca w wymiarze pełnego etatu, wymagająca dyspozycyjności. Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych, w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów.
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-04-06 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „nabór na stanowisko Naczelnik Wydziału HR i Administracji " w terminie do dnia 2022-04-06 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego). Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym wyżej terminie, nie będą  rozpatrywane.
c. Miejsce:
W siedzibie Starostwa Powiatowego (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Józefa Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7,
66-400 Gorzów Wlkp.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia, a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany w przepisach o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
9. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert. 
 
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-03-16
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ziomek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-03-16 10:45:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-03-16 10:46:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-03-31 08:58:45
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
712 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony