ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2111.1.2023Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2111.1.2023

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Dyrektor "Centrum Wspierania Rodziny" w Mościcach

Miejsce pracy: Centrum Wspierania Rodziny w miejscowości Mościce

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: .

Data udostępnienia: 2023-12-14

Ogłoszono dnia: 2023-12-14

Termin składania dokumentów: 2024-01-15 15:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2111.1.2023

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1) posiada obywatelstwo polskie,
2) posiada tytuł zawodowy magistra lub tytuł równorzędny:
      − na kierunku pedagogika, pedagogika specjalna, psychologia, nauki o rodzinie lub na innym kierunku, którego program obejmuje resocjalizację, pracę socjalną, pedagogikę opiekuńczo – wychowawczą,
      albo
      − na dowolnym kierunku, uzupełniony studiami podyplomowymi w zakresie psychologii, pedagogiki, nauk o rodzinie lub resocjalizacji;
3) posiada co najmniej 3 – letni staż pracy w instytucji zajmującej się pracą z dziećmi lub rodziną albo udokumentowane doświadczenie pracy z dziećmi lub rodziną;
4) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie jest
w stosunku do niej zawieszona ani ograniczona;
5) wypełnia obowiązek alimentacyjny – w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku
do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
6) nie była skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
7) brak zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.);
8) jest zdolna do kierowania placówką opiekuńczą – wychowawczą co zostało potwierdzone zaświadczeniem lekarskim o braku przeciwwskazań do pełnienia tej funkcji;
9) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym;
10) posiada bardzo dobrą znajomość przepisów:
             a) ustawy o samorządzie powiatowym,
             b) ustawy o pracownikach samorządowych;
c) znajomość zagadnień z zakresu funkcjonowania placówek opiekuńczo – wychowawczych,
             d) ustawy o pomocy społecznej i przepisów wykonawczych do ustawy,
             e) ustawy o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej,
              f) ustawy o przeciwdziałaniu przemocy domowej,
             g) ustawy o postępowaniu w sprawach nieletnich,
             h) ustawy o ochronie zdrowia psychicznego,
              i) ustawy o finansach publicznych,
              j) ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego,
             k) ustawy – Kodeks pracy,
             l) ustawy o ochronie danych osobowych,
           m) ustawy o dostępie do informacji publicznej.
b. Wymagania dodatkowe:
1) doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi,
2) doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi umieszczonymi w pieczy zastępczej,
3) umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi,
4) umiejętność samodzielnej organizacji pracy w zakresie powierzonych zadań oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
5) znajomość uwarunkowań prawno – budżetowych jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego,
6) samodzielność i efektywność w działaniu, inicjatywa i kreatywność,
7) dyspozycyjność, komunikatywność, uprzejmość, życzliwość, empatia, prawo jazdy kat. B.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1) kierowanie i koordynowanie całokształtem działalności placówki,
2) dysponowanie funduszami placówki zgodnie z ich przeznaczeniem,
3) określanie i wdrażanie struktury organizacyjnej placówki,
4) organizowanie pracy w placówce i sprawowanie nadzoru nad realizacją jej zadań,
5) nadzorowanie przestrzegania standardów opieki i wychowania w placówce,
6) wykonywanie obowiązków pracodawcy wobec pracowników,
7) pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację zadań placówki.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Osoba wyłoniona w drodze konkursu zostanie zatrudniona na stanowisku dyrektora  „Centrum Wspierania Rodziny” w którego skład wchodzić będą dwie Placówki  opiekuńczo – wychowawczej typu socjalizacyjnego oraz interwencyjnego w Mościcach w pełnym wymiarze czasu pracy z wykorzystaniem monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę. Odpowiedzialność i nadzór nad pracownikami. Praca wykonywana przeważnie w siedzibie placówki, liczne kontakty służbowe.

V. Wymagane dokumenty:

1) curriculum Vitae (CV),
2) list motywacyjny,
3) kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje i przebieg pracy zawodowej, zawierających w szczególności informacje o stażu pracy w placówkach opiekuńczo – wychowawczych, oryginały należy przedłożyć podczas rozmowy kwalifikacyjnej,
4) kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem innych dokumentów potwierdzających posiadanie niezbędnych kwalifikacji i uprawnień zawodowych (odbyte kursy kwalifikacyjne, inne formy doskonalenia zawodowego),
5) oświadczenia:
             a) o niepozbawieniu władzy rodzicielskiej bądź jej zawieszeniu ani ograniczeniu,
b) o wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek
w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego,
c) o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe,
             d) o korzystaniu z praw publicznych,
             e) o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych,
f) że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o których mowa w art. 31 ust. 1 pkt.4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 289 ze zm.),
6) aktualne orzeczenie lekarskie (ważne 3 miesiące od dnia wydania) potwierdzające brak przeciwwskazań do pracy na stanowisku dyrektora „Centrum Wspierania Rodziny”,
7) koncepcję funkcjonowania „Centrum Wspierania Rodziny” wraz z placówkami opiekuńczo - wychowawczymi typu socjalizacyjnego i interwencyjnego w Mościcach , która powinna zawierać:
              a) główne cele placówki,
              b) planowanie pozyskiwania i gospodarowania środkami finansowymi placówki,
              c) organizację i kierowanie placówką.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2024-01-15 15:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać pod rygorem nieważności w zamkniętej kopercie - osobiście lub listem poleconym, opatrzonej napisem „Nie otwierać - nabór na stanowisko Dyrektor Centrum Wspierania Rodziny w Mościcach” w siedzibie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp., w terminie do dnia 15.01.2024 r., do godziny 15:00.
 
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane.
O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie.
 
Informacja o rozstrzygnięciu konkursu będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego
w Gorzowie Wlkp., przy ul. Józefa Pankiewicza 5-7
c. Miejsce:
W siedzibie Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą
w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, inspektor@cbi24.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora. Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
5. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
6. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
7. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia, a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany w przepisach o archiwizacji.
8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
9. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne.
Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert. 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2023-12-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ziomek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2023-12-14 15:08:55
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2023-12-14 15:09:34
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2024-02-13 12:53:57
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
467 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony