ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.24.2022 Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.24.2022

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska

Data udostępnienia: 2022-07-29

Ogłoszono dnia: 2022-07-29

Termin składania dokumentów: 2022-08-16 15:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.24.2022

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. nieposzlakowana opinia,
  5. wykształcenie wyższe,
  6. minimum roczny staż pracy,
  7. biegła znajomość obsługi urządzeń biurowych i informatycznych oraz edytora tekstu i arkuszy kalkulacyjnych.
b. Wymagania dodatkowe:
  1. mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe: budownictwo, architektura, inżynieria środowiska, administracja, prawo, gospodarka przestrzenna
  2. mile widziany staż pracy w administracji publicznej,
  3. mile widziana znajomość obsługi systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD),
  4. wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego,
  5. znajomość przepisów: prawo budowlane, przepisów techniczno-budowlanych oraz ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o samorządzie powiatowym, ustawy o dostępie do informacji publicznej, kodeksu postępowania administracyjnego,
  6. odpowiedzialność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, bezstronność, odporność na stres, samodzielność, obowiązkowość, systematyczność, przestrzeganie przepisów prawa,
  7. analityczne podejście do problemów oraz umiejętność formułowania rozstrzygnięć decyzyjnych,
  8. nastawienie na pogłębianie wiedzy i podnoszenie kwalifikacji zawodowych,
  9. wysoka kultura osobista, życzliwość w kontaktach interpersonalnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji administracyjnych dotyczących pozwoleń na budowę i zmian decyzji o pozwoleniu na budowę,
  2. prowadzenie postępowań i przygotowywanie decyzji zezwoleń na realizację inwestycji drogowej (zrid),
  3. prowadzenie postępowań administracyjnych i przenoszenie decyzji o pozwoleniu na budowę na rzecz innego podmiotu,
  4. stwierdzanie wygaśnięcia decyzji,
  5. przyjmowanie zgłoszeń dotyczących wykonania obiektu budowlanego oraz robót budowlanych niewymagających uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszeń o rozbiórce obiektu oraz nakładanie obowiązku uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę,
  6. przyjmowanie zgłoszeń o zmianie sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części,
  7. przygotowywanie zaświadczeń o samodzielności lokali oraz innych zaświadczeń z zakresu administracji architektoniczno – budowlanej,
  8. rozstrzyganie w drodze decyzji o niezbędności wejścia na teren sąsiedniej nieruchomości do budynku lub lokalu w celu wykonania robót budowlanych,
  9. współpraca z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego,
  10. współpraca z innymi wydziałami i biurami w celu realizacji zadań z zakresu prowadzonych spraw.
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
Praca w pełnym wymiarze czasowym, wymagająca dyspozycyjności.
Termin rozpoczęcia pracy: niezwłocznie

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie i doświadczenie zawodowe,
  • dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do przedłożenia do wglądu pracodawcy oryginału dokumentów),
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2022-08-16 15:00:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór
na stanowisko podinspektora w Wydziale Budownictwa, Gospodarki Nieruchomościami i Ochrony Środowiska” w terminie do dnia 16.08.2022 r. (liczy się data wpływu do Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp.).
Dokumenty, które wpłyną do urzędu niekompletne lub po określonym terminie,
nie będą rozpatrywane.
c. Miejsce:
Siedziba Starostwa Powiatowego wGorzowie Wlkp. (parter, punkt obsługi interesanta) lub drogą pocztową na adres:
Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp.
ul. Pankiewicza 5-7
66-400 Gorzów Wlkp.

VII. Informacje dodatkowe:

O terminie i miejscu przeprowadzenia rekrutacji kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiatgorzowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Pankiewicza 5-7.

VIII. Informacje o administrowaniu danymi osobowymi:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Gorzowski, z siedzibą
    w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7, 66-400 Gorzów Wlkp.
  2. W razie pytań związanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych można skontaktować się ze Starostwem Powiatowym w Gorzowie Wlkp. pocztą elektroniczną pod adresem e-mail: starostwo@powiatgorzowski.pl, iod@powiatgorzowski.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp., ul. Pankiewicza 5-7,
    66-400 Gorzów Wlkp.
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu wykonania zadań i obowiązków prawnych nałożonych na Starostę Gorzowskiego ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, a także przepisami z zakresu prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych
    (w zakresie rekrutacji oraz przebiegu Państwa zatrudnienia) – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a także w celu wykonania umowy o pracę lub umowy o świadczenie usług - art. 6 ust. 1 lit. b RODO. W zakresie, w jakim obowiązek podania przez Państwa danych nie wynika z ustawy ani z umowy, pozostałe dane mogą być przetwarzane na podstawie Państwa zgody, tj. art. 6 ust. 1 lit. a RODO. Dotyczy to w szczególności danych ułatwiających kontakt z Państwem, takich jak adres e-mail lub numer telefonu, a także dodatkowych danych dobrowolnie podanych przez Państwa w procesie rekrutacji, tj. stan cywilny, działalność twórcza, zainteresowania. Państwa dane osobowe będą mogły być także przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    w zakresie, w jakim będzie to niezbędne z punktu widzenia uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora.
  4. Jednocześnie zgodnie z art. 13 ust. 4, art. 15 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 21 listopada
    2008 r. o pracownikach samorządowych w zw. art. 6 ust. 1 pkt 3 lit g, art. 8 ust. 3 i art. 11 pkt 1 i 2 ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej informacje o kandydatach, którzy zgłosili się do naboru oraz informacja o wyniku naboru stanowią informację publiczną (w zakresie objętym wymaganiami związanymi ze stanowiskiem określonym w ogłoszeniu o naborze) i podlegają udostępnieniu
    w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych, w tym na tablicy informacyjnej i na stronie Internetowej jednostki.
  5. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora uzasadniające przetwarzanie Państwa danych będą dotyczyły w szczególności przypadków ujawnienia Państwa imienia, nazwiska i urzędowych danych kontaktowych
    w dokumentach tworzonych przez Administratora i udostępnianych interesantom oraz innym organom, na stronie www, w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na tabliczkach informacyjnych i identyfikatorach (wizytówkach).
  6. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności: operatorzy pocztowi, podmioty świadczące dla Administratora usługi: kurierskie, informatyczne, prawne oraz pomocnicze, a także bank obsługujący jednostkę, podmioty prowadzące szkolenia oraz badania profilaktyczne, interesanci, inne organy administracji oraz podmioty współpracujące z Administratorem i jednostki organizacyjne Powiatu.
  7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej, za wyjątkiem przypadków, w których z zakresu Państwa obowiązków wynikać będzie konieczność prowadzenia korespondencji z odnośnymi organami tych Państw lub organizacji. Państwa dane nie będą stanowiły podstawy podejmowania decyzji w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.
  8. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od momentu zakończenia procesu rekrutacji/naboru w przypadku niepodjęcia zatrudnienia,
    a w pozostałych przypadkach – przez okres zatrudnienia oraz przez czas niezbędny na dochodzenie wzajemnych roszczeń, a w zakresie listy płac, karty wynagrodzeń oraz innych dowodów, na podstawie których następuje ustalenie podstawy wymiaru emerytury lub renty, lecz w każdym przypadku nie krócej niż przez czas wskazany
    w przepisach o archiwizacji.
  9. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, żądania ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, a w zakresie danych przetwarzanych na podstawie zgody – także prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem; Na stronie internetowej Starostwa w zakładce „Ochrona danych osobowych” oraz w Punkcie Obsługi Interesanta, dostępny jest dokument pn. „Regulamin realizacji w Starostwie Powiatowym w Gorzowie Wlkp. praw osób, których dane dotyczą”.
  10. W każdym przypadku, w którym uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO, ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym i jest Pani/Pan zobowiązana(-y) do ich podania. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji zadania nałożonego ustawą na Administratora, w tym zapewnienia Pani/Panu udziału w prowadzonym postępowaniu rekrutacyjnym. Nie dotyczy to podania danych w celu zawarcia i wykonania umowy. W tym wypadku niepodanie danych uniemożliwi jej zawarcie i wykonanie.
 
 
 
 
 
 
W zakresie dodatkowych danych osobowych – ich podanie jest dobrowolne. Ich podanie jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na ich przetwarzanie. W każdej chwili może Pani/Pan cofnąć złożoną w tym zakresie zgodę, co będzie skutkowało usunięciem tych dobrowolnie podanych informacji identyfikacyjnych (ich wykreśleniem uniemożliwiającym odczytanie, zwrotem oryginalnych dokumentów lub zniszczeniem przesłanych wraz z ofertą kopii dodatkowych dokumentów). Poza dodatkowymi danymi kontaktowymi, których udostępnienie umożliwi szybki i bezpośredni kontakt
z Panią/Panem, podanie innych dodatkowych informacji nie ma żadnego wpływu na ocenę składanych ofert.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2022-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Ewa Ziomek
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2022-07-29 11:01:37
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2022-07-29 11:02:19
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2022-09-21 10:38:11
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
476 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony