Strona główna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Organizacyjny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-17 11:18:36 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:
1) prowadzenie spraw kadrowych i zatrudnienia:
- prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych,
- prowadzenie gospodarki etatami, funduszem płac i funduszem nagród,
- prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników,
- kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zwolnień lekarskich,
- prowadzenie ewidencji czasu pracy,
- prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze,
- załatwianie spraw rentowych i emerytalnych oraz spraw związanych z kapitałem początkowym pracowników,
- prowadzenie spraw związanych z pracami interwencyjnymi, robotami publicznymi i stażami oraz pozostałymi programami z zakresu aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych realizowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim,
- prowadzenie spraw związanych z regulaminem wynagradzania pracowników starostwa oraz spraw związanych z ustalaniem maksymalnego miesięcznego wynagrodzenia kierowników i zastępców kierowników jednostek budżetowych,
- prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Powiatowej Rady Zatrudnienia,
- prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem funduszem świadczeń socjalnych pracowników starostwa i powiatowego inspektoratu nadzoru budowlanego,
- prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów z pracownikami w sprawie podnoszenia kwalifikacji,
- załatwianie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi, oświadczeniami o działalności gospodarczej,
- prowadzenie spraw związanych z ocenami pracowników,
- prowadzenie rejestru zbioru danych osobowych i ich zgłaszanie;
- wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt,
- prowadzenie spraw związanych z orderami, odznakami i odznaczeniami,
- załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, prowadzenie rejestru i ich kasowanie,
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz kierowanie spraw związanych ze skargami do załatwienia przez właściwą komórkę organizacyjną,
- opracowywanie propozycji projektu budżetu powiatu w części na wynagrodzenia, nagrody, umowy zlecenia i sprawozdań z ich wykonania;
- opracowanie regulaminu pracy oraz udział w opracowywaniu innych regulaminów,
- prowadzenie spraw związanych z ustalaniem dyżurów godzin pracy aptek ogólnodostępnych,
- prowadzenie spraw związanych z reklamowaniem pracowników urzędu od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny, współpraca w tym zakresie z Wydziałem Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego,
- prowadzenie zadań wynikających z ustawy o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej, z wyłączeniem §30 pkt 2 lit. s;
2) prowadzenie punktu obsługi interesanta:
- prowadzenie kancelarii ogólnej, w tym w szczególności:
- odbieranie, segregowanie i przekazywanie do poszczególnych komórek organizacyjnych korespondencji przychodzącej
(zewnętrznej i wewnętrznej),
(zewnętrznej i wewnętrznej),
- przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
- prowadzenie ewidencji listów urzędowych, paczek oraz przesyłek kurierskich,
- obsługa elektronicznej rejestracji korespondencji oraz obiegu dokumentów,
- prowadzenie rejestru pism wychodzących, wysyłanie korespondencji i przesyłek,
- segregacja i dystrybucja prasy;
- obsługa centrali telefonicznej,
- kierowanie interesantów do właściwych komórek organizacyjnych,
- wydawanie druków obowiązujących w urzędzie oraz udzielanie pomocy przy ich wypełnianiu,
- informowanie o procedurze administracyjnej,
- przyjmowanie skarg i wniosków;
3) obsługa sekretariatu starosty i wicestarosty:
- wykonywanie zadań związanych z funkcjami reprezentacyjnymi starosty i wicestarosty,
- organizacja, obsługa spotkań i posiedzeń odbywających się u starosty i wicestarosty,
- prowadzenie oraz organizacja bieżącej współpracy z sekretariatami jednostek samorządu terytorialnego oraz administracją rządową,
- prowadzenie kalendarza spotkań, wizyt i ważnych uroczystości z udziałem starosty i wicestarosty,
- organizacja przyjmowania interesantów przez starostę i wicestarostę,
- prowadzenie rejestru dokonywanych kontroli przez organy zewnętrzne,
- przekazywanie korespondencji staroście i wicestaroście;
4) zapewnienie obsługi prawnej:
- udzielanie wyjaśnień, porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa,
- opiniowanie umów cywilno – prawnych, projektów uchwał rady i zarządu,
- wykonywanie zastępstwa procesowego;
5) prowadzenie spraw gospodarczych:
- bieżąca obsługa urzędu,
- wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych,
- prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo – technicznego,
- prowadzenie magazynu materiałów biurowych i komputerowych,
- prowadzenie archiwum zakładowego,
- prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia starostwa,
- nadzór i koordynacja pracy kierowcy,
- zakup i prowadzenie kartotek odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej,
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczaniem budynku i mienia starostwa,
- utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku,
- prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku,
- prowadzenie książki obiektu,
- prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu,
- utrzymywanie w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i zainstalowanego oprogramowania,
- gospodarowanie sprzętem informatycznym i oprogramowaniem,
- zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych,
- przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa teleinformatycznego,
- prowadzenie i aktualizowanie Biuletynu Informacji Publicznej urzędu,
- informatyczna obsługa:
- systemu informacji oświatowej,
- systemu rejestracji pojazdów,
- systemu rejestracji wniosków i decyzji budowlanych,
- wyborów,
- e-urzędu;
6) prowadzenie zbioru akt dotyczących Powiatowego Urzędu Pracy w Gorzowie Wielkopolskim;
7) w zakresie zadań Biura Rady i Zarządu Powiatu:
- zapewnienie obsługi administracyjnej rady i jej komisji oraz zarządu,
- koordynowanie we współpracy z właściwie merytorycznymi wydziałami projektów uchwał rady, projektów uchwał zarządu, materiałów, sprawozdań i analiz na sesje rady i jej komisje, posiedzenia zarządu oraz dla potrzeb starosty,
- przechowywanie uchwał podejmowanych przez radę, zarząd i komisje,
- przygotowywanie materiałów do projektów planów pracy rady i jej komisji,
- podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji rady, posiedzeń jej komisji oraz posiedzeń zarządu,
- przekazywanie – za pośrednictwem sekretariatu – korespondencji do i od rady, jej komisji oraz poszczególnych radnych,
- protokołowanie obrad sesji, posiedzeń komisji i posiedzeń zarządu,
- prowadzenie rejestrów: uchwał rady i zarządu, wniosków i opinii komisji rady, interpelacji i wniosków radnych, delegacji radnych,
- dostarczanie uchwał do organów nadzoru;
- przekazywanie odpowiednim merytorycznie wydziałom, biurom, do realizacji zadań wynikających z uchwał rady i jej komisji oraz zarządu,
- organizowanie szkoleń radnych,
- obsługa wyborów,
- przechowywanie i archiwizowanie dokumentów z wyborów,
- reklamowanie z urzędu radnych od obowiązku pełnienia czynnej służby wojskowej w razie ogłoszenia mobilizacji i w czasie wojny,
- prowadzenie spraw dotyczących nadawania Odznaki Honorowej Powiatu Gorzowskiego.
Nr telefonu |
Nazwa abonenta
|
Pok.
|
Piętro
|
95 7330 465
|
Naczelnik Wydziału
Magdalena Król
|
111
|
1
|
95 7330 480 |
p.o. Naczelnika Wydziału
Magdalena Perz
|
||
95 7330 407 |
Ewa Koralewska
|
113 | |
95 7330 409 |
Katarzyna Hoffmann
|
||
95 7330 408
|
Radcowie prawni:
Magdalena Gudzowska-Kolczyńska
Kancelaria Kukier i Pielin
|
112
|
|
95 7330 440
|
Urszula Sroka
|
110
|
|
95 7330 497 |
Dawid Witkowski
|
||
95 7330 412
|
Michał Woźniak
|
||
95 7330 457
|
Informatyk
UNIPIN S.C.
|
104
|
|
95 7330 420
|
Konserwator: Tadeusz Ruszlewicz
Kierowca: Andrzej Buryn
|
|
0
|