ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-17 11:18:36 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:
  1. Z zakresu spraw kadrowych i zatrudnienia:
1)   prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych;
2)   prowadzenie gospodarki etatami, funduszem płac i funduszem nagród;
3)   prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników;
4)   kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zwolnień lekarskich;
5)   prowadzenie ewidencji czasu pracy;
6)   prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze;
7)   prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wartości jednego punktu i najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla jednostek
      organizacyjnych;
8)   załatwianie spraw rentowych i emerytalnych oraz spraw związanych z kapitałem początkowym pracowników;
9)   prowadzenie spraw związanych z pracami interwencyjnymi, stażami absolwenckimi i przygotowaniem zawodowym;
10)  prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Powiatowej Rady Zatrudnienia;
11)  prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem funduszem świadczeń socjalnych pracowników starostwa i powiatowego 
      inspektoratu nadzoru budowlanego;
12)  prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów z pracownikami w sprawie studiów zaocznych i podyplomowych;
13)  załatwianie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi, oświadczeniami o działalności gospodarczej;
14)  prowadzenie spraw związanych z ocenami kwalifikacyjnymi pracowników;
15)  prowadzenie rejestru zbioru danych osobowych i ich zgłaszanie;
16)  wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
17)  prowadzenie spraw związanych z orderami i odznaczeniami;
18)  załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, prowadzenie rejestru i ich kasowanie;
19)  prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz załatwianie spraw związanych ze skargami;
20)  opracowywanie propozycji - projektu budżetu powiatu w części na wynagrodzenia, nagrody, umowy zlecenia i sprawozdań z ich
       wykonania;
21)  opracowanie regulaminu pracy oraz udział w opracowywaniu innych regulaminów;
22)  prowadzenie biura obsługi interesanta.
 
2. z zakresu obsługi prawnej:
1)     udzielanie wyjaśnień, porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa;
2)     opiniowanie umów cywilno – prawnych, projektów uchwał rady i zarządu,
3)     wykonywanie zastępstwa procesowego
 
  1. 2. z zakresu spraw gospodarczych:
1)     bieżąca obsługa urzędu;
2)     wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych;
3)     prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo – technicznego;
4)     przygotowywanie i organizowanie przetargów;
5)     prowadzenie magazynu materiałów biurowych i komputerowych;
6)     prowadzenie archiwum zakładowego;
7)     prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
8)     nadzór i koordynacja pracy kierowcy;
9)     zakup i prowadzenie kartotek odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej;
10) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia, ochroną przeciwpożarową, bezpieczeństwem;
11) ubezpieczanie budynku i mienia;
12) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku;
13) prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku;
14) prowadzenie książki obiektu;
15) prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu;
16) utrzymywanie w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i zainstalowanego oprogramowania;
17) gospodarowanie sprzętem informatycznym i oprogramowaniem;
18) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych;
19) przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa teleinformatycznego;
20) redagowanie strony internetowej biuletynu informacji publicznej urzędu;
21) ogłaszanie podprogowych zamówień publicznych na portalu UZP;
22) kompleksowa obsługa systemu informacji oświatowej;
23) administrowanie systemem rejestracji pojazdów;
24) administrowanie systemem rejestracji wniosków i decyzji budowlanych;
25) odbieranie poczty elektronicznej urzędu.
« powrót do poprzedniej strony