ˆ

Strona główna

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydział Organizacyjny

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-17 11:18:36 przez Administrator Systemu

Akapit nr - brak tytułu

Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:
  1. z zakresu spraw kadrowych i zatrudnienia:
1)   prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych;
2)   prowadzenie gospodarki etatami, funduszem płac i funduszem nagród;
3)   prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników;
4)   kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zwolnień lekarskich;
5)   prowadzenie ewidencji czasu pracy;
6)   prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze;
7)   prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wartości jednego punktu i najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla jednostek
      organizacyjnych;
8)   załatwianie spraw rentowych i emerytalnych oraz spraw związanych z kapitałem początkowym pracowników;
9)   prowadzenie spraw związanych z pracami interwencyjnymi, stażami absolwenckimi i przygotowaniem zawodowym;
10)  prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Powiatowej Rady Zatrudnienia;
11)  prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem funduszem świadczeń socjalnych pracowników starostwa i powiatowego 
       inspektoratu nadzoru budowlanego;
12)  prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów z pracownikami w sprawie studiów zaocznych i podyplomowych;
13)  załatwianie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi, oświadczeniami o działalności gospodarczej;
14)  prowadzenie spraw związanych z ocenami kwalifikacyjnymi pracowników;
15)  prowadzenie rejestru zbioru danych osobowych i ich zgłaszanie;
16)  wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
17)  prowadzenie spraw związanych z orderami i odznaczeniami;
18)  załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, prowadzenie rejestru i ich kasowanie;
19)  prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz załatwianie spraw związanych ze skargami;
20)  opracowywanie propozycji - projektu budżetu powiatu w części na wynagrodzenia, nagrody, umowy zlecenia i sprawozdań z ich
       wykonania;
21)  opracowanie regulaminu pracy oraz udział w opracowywaniu innych regulaminów;
22)  prowadzenie biura obsługi interesanta.
 
 
       2. z zakresu obsługi prawnej:
 
                1)   udzielanie wyjaśnień, porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa;
                2)   opiniowanie umów cywilno – prawnych, projektów uchwał rady i zarządu,
                3)   wykonywanie zastępstwa procesowego
 
     3. z zakresu spraw gospodarczych:
 
1)    bieżąca obsługa urzędu;
2)    wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych;
3)    prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo – technicznego;
4)    przygotowywanie i organizowanie przetargów;
5)    prowadzenie magazynu materiałów biurowych i komputerowych;
6)    prowadzenie archiwum zakładowego;
7)    prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
8)    nadzór i koordynacja pracy kierowcy;
9)    zakup i prowadzenie kartotek odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej;
10)  prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia, ochroną przeciwpożarową, bezpieczeństwem;
11)  ubezpieczanie budynku i mienia;
12)  utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku;
13)  prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku;
14)  prowadzenie książki obiektu;
15)  prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu;
16)  utrzymywanie w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i zainstalowanego oprogramowania;
17)  gospodarowanie sprzętem informatycznym i oprogramowaniem;
18)  zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych;
19)  przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa teleinformatycznego;
20)  redagowanie strony internetowej biuletynu informacji publicznej urzędu;
21)  ogłaszanie podprogowych zamówień publicznych na portalu UZP;
22)  kompleksowa obsługa systemu informacji oświatowej;
23)  administrowanie systemem rejestracji pojazdów;
24)  administrowanie systemem rejestracji wniosków i decyzji budowlanych;
25)  odbieranie poczty elektronicznej urzędu.
 
 
 
 
Nr  telefonu
Nazwa abonenta
Pok.
Piętro
95 7330 465
Naczelnik Wydziału
Magdalena Król
111
 1
95 7330 480
Magdalena Perz
113
95 7330 407
Ewa Koralewska
95 7330 409
Alicja Rynkiewicz
95 7330 408
Radcowie prawni:
Magdalena Gudzowska-Kolczyńska
Kancelaria Kukier i Pielin
112
95 7330 440
Urszula Sroka
110
95 7330 497
Dawid Witkowski
95 7330 412
Michał Woźniak
95 7330 457
Informatyk
UNIPIN S.C.
 
104
95 7330 420
Konserwator: Tadeusz Ruszlewicz
Kierowca: Andrzej Buryn
 
0
« powrót do poprzedniej strony