Strona główna
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydział Organizacyjny
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2016-11-17 11:18:36 przez Administrator Systemu
Akapit nr - brak tytułu
Do zadań Wydziału Organizacyjnego należy:
- z zakresu spraw kadrowych i zatrudnienia:
1) prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników starostwa i kierowników jednostek organizacyjnych;
2) prowadzenie gospodarki etatami, funduszem płac i funduszem nagród;
3) prowadzenie spraw związanych ze szkoleniami i doskonaleniem zawodowym pracowników;
4) kontrola przestrzegania dyscypliny pracy i zwolnień lekarskich;
5) prowadzenie ewidencji czasu pracy;
6) prowadzenie spraw związanych z naborem pracowników na wolne stanowiska urzędnicze;
7) prowadzenie spraw związanych z ustaleniem wartości jednego punktu i najniższego wynagrodzenia zasadniczego dla jednostek
organizacyjnych;
8) załatwianie spraw rentowych i emerytalnych oraz spraw związanych z kapitałem początkowym pracowników;
9) prowadzenie spraw związanych z pracami interwencyjnymi, stażami absolwenckimi i przygotowaniem zawodowym;
10) prowadzenie spraw związanych z powoływaniem i odwoływaniem członków Powiatowej Rady Zatrudnienia;
11) prowadzenie spraw związanych z gospodarowaniem funduszem świadczeń socjalnych pracowników starostwa i powiatowego
inspektoratu nadzoru budowlanego;
12) prowadzenie spraw związanych z zawieraniem umów z pracownikami w sprawie studiów zaocznych i podyplomowych;
13) załatwianie spraw związanych z oświadczeniami majątkowymi, oświadczeniami o działalności gospodarczej;
14) prowadzenie spraw związanych z ocenami kwalifikacyjnymi pracowników;
15) prowadzenie rejestru zbioru danych osobowych i ich zgłaszanie;
16) wdrażanie stosowania instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
17) prowadzenie spraw związanych z orderami i odznaczeniami;
18) załatwianie spraw związanych z pieczęciami urzędowymi, prowadzenie rejestru i ich kasowanie;
19) prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków oraz załatwianie spraw związanych ze skargami;
20) opracowywanie propozycji - projektu budżetu powiatu w części na wynagrodzenia, nagrody, umowy zlecenia i sprawozdań z ich
wykonania;
21) opracowanie regulaminu pracy oraz udział w opracowywaniu innych regulaminów;
22) prowadzenie biura obsługi interesanta.
2. z zakresu obsługi prawnej:
1) udzielanie wyjaśnień, porad prawnych, sporządzanie opinii prawnych w zakresie stosowania prawa;
2) opiniowanie umów cywilno – prawnych, projektów uchwał rady i zarządu,
3) wykonywanie zastępstwa procesowego
3. z zakresu spraw gospodarczych:
1) bieżąca obsługa urzędu;
2) wystawianie faktur za wynajem pomieszczeń oraz not obciążeniowych;
3) prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia materiałowo – technicznego;
4) przygotowywanie i organizowanie przetargów;
5) prowadzenie magazynu materiałów biurowych i komputerowych;
6) prowadzenie archiwum zakładowego;
7) prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia;
8) nadzór i koordynacja pracy kierowcy;
9) zakup i prowadzenie kartotek odzieży i obuwia roboczego oraz środków ochrony indywidualnej;
10) prowadzenie spraw związanych z zabezpieczeniem mienia, ochroną przeciwpożarową, bezpieczeństwem;
11) ubezpieczanie budynku i mienia;
12) utrzymywanie porządku i czystości w pomieszczeniach starostwa oraz dbanie o estetykę wokół budynku;
13) prowadzenie adaptacji, remontów i napraw oraz konserwacja budynku;
14) prowadzenie książki obiektu;
15) prowadzenie spraw z zakresu informatyki i komputeryzacji urzędu;
16) utrzymywanie w sprawności technicznej sprzętu informatycznego i zainstalowanego oprogramowania;
17) gospodarowanie sprzętem informatycznym i oprogramowaniem;
18) zapewnienie bezpieczeństwa systemów informatycznych;
19) przygotowywanie, wdrażanie, aktualizacja i nadzór nad procedurami bezpieczeństwa teleinformatycznego;
20) redagowanie strony internetowej biuletynu informacji publicznej urzędu;
21) ogłaszanie podprogowych zamówień publicznych na portalu UZP;
22) kompleksowa obsługa systemu informacji oświatowej;
23) administrowanie systemem rejestracji pojazdów;
24) administrowanie systemem rejestracji wniosków i decyzji budowlanych;
25) odbieranie poczty elektronicznej urzędu.
Nr telefonu
Nazwa abonenta
|
Pok.
|
Piętro
|
|
95 7330 465
|
Naczelnik Wydziału
Magdalena Król
|
111
|
1
|
95 7330 480
|
Magdalena Perz
|
113 | |
95 7330 407 |
Ewa Koralewska
|
||
95 7330 409 |
Alicja Rynkiewicz
|
||
95 7330 408
|
Radcowie prawni:
Magdalena Gudzowska-Kolczyńska
Kancelaria Kukier i Pielin
|
112
|
|
95 7330 440
|
Urszula Sroka
|
110
|
|
95 7330 497 |
Dawid Witkowski
|
||
95 7330 412
|
Michał Woźniak
|
||
95 7330 457
|
Informatyk
UNIPIN S.C.
|
104
|
|
95 7330 420
|
Konserwator: Tadeusz Ruszlewicz
Kierowca: Andrzej Buryn
|
|
0
|