Ogłoszenie - szczegóły
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Inspektor
Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe
Wymiar etatu: 1/1
Ilość etatów: 1
Wydział: Wieloosobowe stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Pionu Ochrony
Data udostępnienia: 2021-01-13
Ogłoszono dnia: 2021-01-13
Termin składania dokumentów: 2021-01-26 12:00:00
Nr ogłoszenia: HRA.2110.01.2021
Zlecający: Powiat Gorzowski
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność sądowa (osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),
d) nienaganna opinia,
e) wykształcenie średnie,
f) staż pracy minimum 3 lata,
g) staż pracy w komórce zarządzania kryzysowego min. 3 lata.
h) poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów z zakresu: − samorządu gminnego i finansów publicznych, − zarządzania kryzysowego i stanu klęski żywiołowej, − spraw obronnych, − ochrony przeciwpożarowej, − przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, − o powszechnym obowiązku obrony RP,
b) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
c) prawo jazdy kat. B,
d) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
e) umiejętność rozwiązywania złożonych zadań,
f) odpowiedzialność,
g) umiejętność organizowania i koordynowania działań zespołów ludzkich oraz podejmowania decyzji w sytuacjach wyższych stanów zagrożenia,
h) dyspozycyjność.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Opracowywanie, uaktualnianie oraz realizacja powiatowego planu obrony cywilnej.
- Opiniowanie gminnych planów obrony cywilnej.
- Opracowywanie wieloletniego i rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej dla powiatu.
- Dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej na terenie powiatu.
- Organizowanie szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej.
- Przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania
o zagrożeniach. - Tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej.
- Prowadzenie powiatowej bazy danych sił i środków obrony cywilnej.
- Przygotowywanie i organizowanie planowej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze, planowanie oraz nadzór nad przygotowaniem i zapewnieniem niezbędnych sił do doraźnej pomocy,
w tym opracowywanie i aktualizacja powiatowego planu ewakuacji ludności III stopnia. - Planowanie i sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem ochrony dóbr kultury na wypadek zagrożenia niszczeniem, w tym opracowywanie i aktualizacja powiatowego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
- Opracowywanie i bieżąca aktualizacja planu uruchamiania cystern do transportu wody pitnej w sytuacjach kryzysowych na terenie powiatu.
- Integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno - epidemiologicznych, społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska.
- Współdziałanie z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej i propagowanie problematyki obrony cywilnej i ochrony ludności wśród mieszkańców powiatu.
- Opracowywanie stosownych sprawozdań i informacji merytorycznych dotyczących spraw obrony cywilnej.
- Współpraca z pełnomocnikiem wojewody do spraw ratownictwa medycznego i z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań.
- Kontrola przygotowania formacji obrony cywilnej i ratowników do prowadzenia działań ratowniczych.
- Ustalanie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie powiatu przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej.
- Kontrola przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej w stosunku do gmin powiatu, w tym nadzór kontrolny nad sprzętem znajdującym się w gminnych magazynach obrony cywilnej.
- Opracowywanie projektów zarządzeń starosty w zakresie obrony cywilnej.
- Obsługa administracyjno-kancelaryjna posiedzeń Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
- Prowadzenie kancelarii niejawnej starostwa, w tym:
- przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie oraz wysyłanie dokumentów i materiałów niejawnych,
- bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów,
- udostępnianie materiałów osobom do tego uprawnionym,
- wydawanie materiałów do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki ich przechowywania,
- egzekwowanie zwrotu materiałów,
- kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów w kancelarii,
- informowanie pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych,
- prowadzenie ewidencji wykorzystywanych stempli i pieczęci znajdujących
się na wyposażeniu kancelarii.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
a) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin,
b) praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, jak również w terenie,
c) praca wymagająca umiejętności współpracy z innymi urzędami, instytucjami i współpracownikami.
b) praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, jak również w terenie,
c) praca wymagająca umiejętności współpracy z innymi urzędami, instytucjami i współpracownikami.
d) dyspozycyjność w zakresie pełnienia dyżuru domowego przyjmowane są m.in. informację o zdarzeniach, zagrożeniach kryzysowych mających lub mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo powiatu gorzowskiego bądź osób przebywających na administrowanym terenie, które niezwłocznie przekazywane są do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego (WCZK).
V. Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny,
2) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
4) Kserokopie świadectw pracy,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) Kserokopia poświadczenia certyfikatu bezpieczeństwa,
7) Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
8) Kserokopia dowodu osobistego,
9) Kserokopia dokumentu prawa jazdy,
10) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych,
11) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
12) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2021-01-26 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego”, w terminie do dnia 26.01.2021 r. do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. (decyduje data wpływu do Urzędu).
Załączniki
Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Powiat Gorzowski |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2021-01-13 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Łukasz Kaput |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2021-01-13 16:50:19 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Łukasz Kaput |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2021-01-13 17:03:04 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Administrator Systemu |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2021-03-12 10:38:14 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 985 raz(y) |