ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021Drukuj informację Ogłoszenie numer: HRA.2110.01.2021

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Inspektor

Miejsce pracy: Starostwo Powiatowe

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wieloosobowe stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego i Pionu Ochrony

Data udostępnienia: 2021-01-13

Ogłoszono dnia: 2021-01-13

Termin składania dokumentów: 2021-01-26 12:00:00

Nr ogłoszenia: HRA.2110.01.2021

Zlecający: Powiat Gorzowski

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie,
b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
c) niekaralność sądowa (osoba, która nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe),
d) nienaganna opinia,
e) wykształcenie średnie,
f) staż pracy minimum 3 lata,
g) staż pracy w komórce zarządzania kryzysowego min. 3 lata. 
h) poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne"
b. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość przepisów z zakresu: − samorządu gminnego i finansów publicznych, − zarządzania kryzysowego i stanu klęski żywiołowej, − spraw obronnych, − ochrony przeciwpożarowej, − przepisów o ochronie danych osobowych i ochronie informacji niejawnych, − o powszechnym obowiązku obrony RP,
b) dobra znajomość obsługi komputera i programów biurowych,
c) prawo jazdy kat. B,
d) umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
e) umiejętność rozwiązywania złożonych zadań,
f) odpowiedzialność,
g) umiejętność organizowania i koordynowania działań zespołów ludzkich oraz podejmowania decyzji w sytuacjach wyższych stanów zagrożenia,
h) dyspozycyjność.  

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Opracowywanie, uaktualnianie oraz realizacja powiatowego planu obrony cywilnej.
  2. Opiniowanie gminnych planów obrony cywilnej.
  3. Opracowywanie wieloletniego i rocznego planu działania w zakresie obrony cywilnej dla powiatu.
  4. Dokonywanie oceny stanu przygotowań obrony cywilnej na terenie powiatu.
  5. Organizowanie szkoleń i ćwiczeń obrony cywilnej.
  6. Przygotowanie i zapewnienie działania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania
    o zagrożeniach.
  7. Tworzenie i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej.
  8. Prowadzenie powiatowej bazy danych sił i środków obrony cywilnej.
  9. Przygotowywanie i organizowanie planowej ewakuacji ludności na wypadek powstania masowego zagrożenia dla życia i zdrowia na znacznym obszarze, planowanie oraz nadzór nad przygotowaniem i zapewnieniem niezbędnych sił do doraźnej pomocy,
    w tym opracowywanie i aktualizacja powiatowego planu ewakuacji ludności III stopnia.
  10.  Planowanie i sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem ochrony dóbr kultury na wypadek zagrożenia niszczeniem, w tym opracowywanie i aktualizacja powiatowego planu ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych.
  11.  Opracowywanie i bieżąca aktualizacja planu uruchamiania cystern do transportu wody pitnej w sytuacjach kryzysowych na terenie powiatu.
  12.  Integrowanie sił obrony cywilnej oraz innych służb, w tym sanitarno - epidemiologicznych, społecznych organizacji ratowniczych do prowadzenia akcji ratunkowych oraz likwidacji skutków klęsk żywiołowych i zagrożeń środowiska.
  13.  Współdziałanie z Wojskowym Komendantem Uzupełnień w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej i propagowanie problematyki obrony cywilnej i ochrony ludności wśród mieszkańców powiatu.
  14.  Opracowywanie stosownych sprawozdań i informacji merytorycznych dotyczących spraw obrony cywilnej.
  15.  Współpraca z pełnomocnikiem wojewody do spraw ratownictwa medycznego i z terenowymi organami administracji wojskowej w zakresie dotyczącym realizowanych zadań.
  16.  Kontrola przygotowania formacji obrony cywilnej i ratowników do prowadzenia działań ratowniczych.
  17.  Ustalanie wykazu instytucji państwowych, przedsiębiorców i innych jednostek organizacyjnych oraz społecznych organizacji ratowniczych funkcjonujących na terenie powiatu przewidzianych do prowadzenia przygotowań i realizacji przedsięwzięć w zakresie obrony cywilnej.
  18.  Kontrola przygotowań i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej w stosunku do gmin powiatu, w tym nadzór kontrolny nad sprzętem znajdującym się w gminnych magazynach obrony cywilnej.
  19.  Opracowywanie projektów zarządzeń starosty w zakresie obrony cywilnej.
  20.  Obsługa administracyjno-kancelaryjna posiedzeń Komisji Bezpieczeństwa i Porządku.
  1. Prowadzenie kancelarii niejawnej starostwa, w tym:
  1.  przyjmowanie, rejestrowanie, przechowywanie, przekazywanie oraz wysyłanie dokumentów i materiałów niejawnych,
  2.  bezpośredni nadzór nad obiegiem materiałów,
  3.  udostępnianie materiałów osobom do tego uprawnionym,
  4.  wydawanie materiałów do tego uprawnionym, które zapewniają odpowiednie warunki ich przechowywania,
  5.  egzekwowanie zwrotu materiałów,
  6.  kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów w kancelarii,
  7.  informowanie pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych,
  8.  prowadzenie ewidencji wykorzystywanych stempli i pieczęci znajdujących
    się na wyposażeniu kancelarii.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

a) stanowisko pracy związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin,
b) praca wykonywana w pomieszczeniach biurowych, jak również w terenie,
c) praca wymagająca  umiejętności  współpracy z innymi urzędami, instytucjami i współpracownikami.
d) dyspozycyjność w zakresie pełnienia dyżuru domowego przyjmowane są m.in. informację o zdarzeniach, zagrożeniach kryzysowych mających lub mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo powiatu gorzowskiego bądź osób przebywających na administrowanym terenie, które niezwłocznie przekazywane są do Wojewódzkiego Centrum Zarządzania Kryzysowego (WCZK).

V. Wymagane dokumenty:

1) List motywacyjny,
2) Życiorys (CV) z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej,
3) Kwestionariusz osobowy kandydata ubiegającego się o zatrudnienie,
4) Kserokopie świadectw pracy,
5) Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
6) Kserokopia poświadczenia certyfikatu bezpieczeństwa,
7) Inne kserokopie dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach, uprawnieniach, jednoznacznie potwierdzające spełnienie wymagań niezbędnych i dodatkowych,
8) Kserokopia dowodu osobistego,
9) Kserokopia dokumentu prawa jazdy,
10) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż korzysta z pełni praw publicznych,
11) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż posiada pełną zdolność do czynności prawnych,
12) Oświadczenie kandydata stwierdzające, iż nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2021-01-26 12:00:00
b. Sposób:
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach z adnotacją: ”Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania kryzysowego”, w terminie do dnia 26.01.2021 r. do godz. 12.00 w Punkcie Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. (decyduje data wpływu do Urzędu). 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2021-01-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Łukasz Kaput
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2021-01-13 16:50:19
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Łukasz Kaput
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2021-01-13 17:03:04
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2021-03-12 10:38:14
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
985 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony