ˆ

Ekran szczegółów informacji - sprawa

Pobierz dane XMLSprawa: 27. Uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego wydane uprawnienia do kierowania pojazdamiDrukuj informacjęSprawa: 27. Uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego wydane uprawnienia do kierowania pojazdami

Szczegóły informacji

27. Uzyskanie zaświadczenia potwierdzającego wydane uprawnienia do kierowania pojazdami

Wydział: Wydział Komunikacji - prawa jazdy

Ogłoszono dnia: 2017-08-22 14:50:05

Termin załatwienia

7 dni

Osoba kontaktowa

Katarzyna Bielecka

Miejsce załatwienia

Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. - Wydział Komunikacji, 66-400 Gorzów Wlkp., ul. Józefa Pankiewicza 5-7, parter, pok. nr 030, a także w filii Wydziału Komunikacji w Kostrzynie nad Odrą, 66-470 Kostrzyn Nad Odrą, ul. Graniczna nr 2 - składanie i odbiór dokumentów.

Telefon kontaktowy

95 733 04 87

Adres e-mail

Sposób załatwienia

Wydanie zaświadczenia.

Miejsce odbioru

Starostwo Powiatowe w Gorzowie Wlkp. – Wydział Komunikacji


66-400 Gorzów Wlkp.


ul. Józefa Pankiewicza 5-7, parter, pok. nr 026




 


a także


 


filia Wydziału Komunikacji w Bogdańcu


66-450 Bogdaniec


ul. Mickiewicza 54A


tel. 95 751 03 10




 


filia Wydziału Komunikacji w Kostrzynie nad Odrą


66-470 Kostrzyn Nad Odrą


ul. Graniczna nr 2


tel. 95 727 81 46




 


filia Wydziału Komunikacji w Witnicy


66-460 Witnica


ul. Kosynierów Mirosławskich 1


kom. 513 120 295



Wymagane Dokumenty

  • Wniosek
 
Dokumenty do wglądu:
  • oryginał dowodu osobistego lub zaświadczenie o zameldowaniu
  • w przypadku załatwiania sprawy przez pełnomocnika wymagany jest dokument stwierdzający udzielenie pełnomocnictwa - wzór do pobrania.
 
Do odbioru należy przedłożyć:
  • oryginał dowodu osobistego lub zaświadczenie o zameldowaniu

Opłaty

Opłata skarbowa na konto bankowe: nazwa odbiorcy Wydział Finansowy Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. nr konta 56 8363 00047 0000 3968 2000 0770 w wysokości:
  • 17,00 zł - wydanie zaświadczenia.

Uwagi

W przypadku utraty prawa jazdy we wniosku o wydanie zaświadczenia należy zawrzeć informację o utracie przedmiotowego dokumentu
Szczegółowe informacje w sprawie, uzyskać można w punkcie informacyjnym Starostwa Powiatowego w Gorzowie Wlkp. oraz pod nr telefonu  95 733 04 30, 95 733 04 36

Podstawa prawna

  • Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego. (Dz. U. z 2016 r., poz. 23)

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Michał Woźniak
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-22
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Michał Woźniak
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-22 14:44:05
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Administrator Systemu
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-22 14:50:05
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Administrator Systemu
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2020-04-10 13:40:48
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1509 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony