ˆ

Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego (ZK)

Szczegóły informacji

Stanowisko ds. Zarządzania Kryzysowego (ZK)

Informacja ogłoszona dnia 2016-11-17 11:28:31 przez Administrator Systemu

Akapit nr 1 - brak tytułu

Do podstawowego zakresu zadań Stanowiska ds. Zarządzania Kryzysowego należą w szczególności sprawy:
  1. sprawy bezpieczeństwa;
  2. prowadzenie spraw z zakresu zarządzania kryzysowego w tym obsługa merytoryczna, organizacyjna i techniczna Powiatowego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
  3. inicjowanie, opiniowanie oraz uzgadnianie programów i przedsięwzięć  związanych
    z ochroną  powiatu przed powodzią;
  4. realizacja zadań Szefa Obrony Cywilnej Powiatu;
  5. realizacja zadań powiatu w zakresie spraw obronnych w tym przeprowadzanie kwalifikacji wojskowej na terenie Powiatu;
  6. wykonywanie zadań w zakresie ochrony informacji niejawnych z wyłączeniem należących do właściwości Pełnomocnika do spraw Ochrony Informacji Niejawnych.

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Powiat Gorzowski
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Powiat Gorzowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-11-01
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Powiat Gorzowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-11-17 11:28:27
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-11-17 11:28:31
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-02-21 09:55:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2420 raz(y)